ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 - ساعت 14:02:10
چاپ خبر

150 کودک با ˝تهران ایرانی بزرگ˝ به صحنه می‌روند / مسعود نظر با گروه ˝ارف˝ در جشنواره موسیقی فجر

مسعود نظر، نوازنده و سرپرست ارکستر کودکان ارف گفت: ارکستر کودکان ارف پنج‌شنبه 30 بهمن ماه سال جاری ساعت 18:15 در سی امین جشنواره موسیقی فجر و در ایوان شمس به صحنه می‌رود.


53530_635582140366956638_m.jpgمسعود نظر، نوازنده و سرپرست ارکستر کودکان ارف گفت: ارکستر کودکان ارف پنج‌شنبه 30 بهمن ماه سال جاری ساعت 18:15 در سی امین جشنواره موسیقی فجر و در ایوان شمس به صحنه می‌رود.
نظر در ادامه بیان کرد: در این کنسرت مانند همیشه مجریان بچه‌ها هستند و امسال در این کنسرت کُر والدین نداریم بلکه فقط کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه می‌پردازند.
این نوازنده تاکید کرد: در این کنسرت یک سوژه بسیار جالب داریم و سوژه "تهران ایرانی بزرگ" است که قرار است در تهران باشم و از شهرهای مختلف دیگر یاد کنیم در صورتی که در برنامه‌های قبلی از شهرهای دیگر شروع می‌کردیم و به تهران می‌رسیدیم.
سرپرست ارکستر کودکان ارف با اشاره به اینکه مرکزیت تهران است، خاطرنشان کرد: در این برنامه نشان می‌دهیم که مشت نشانه خروار است زیرا در تهران از اقوام گوناگون وجود دارد و ما می‌توانیم درباره همه صحبت کنیم.
مسعود نظر افزود: در این برنامه حرکت نداریم و فقط نمایش و ارکستر است و تنها هدف ما دیده شدن بچه ها یعنی ارکستر موسیقی آنهاست. همچنین تمامی قطعات ساخته‌های خودم است و یک سری قطعات را بازسازی و تنظیم مجدد کرده‌ایم.
نظر با اشاره به اینکه این کنسرت شامل یک بخش است، گفت: در این کنسرت دو قطعه تهران قدیم و تهران بزرگ نیز برای مخاطبان اجرا می‌شود و نیما خسروی به عنوان کارگردان حضور دارد.
این نوازنده بیان کرد: ارکستر ارف شامل یک ارکستر 50 نفره و یک گروه کر 100 نفره است، همچنین قطعه آخر به قطعه "ایران" اختصاص دارد که همه ارکستر با هم این قطعه را اجرا می کنند.

مسعود نظر,قطعه "ایران" ,سرپرست ارکستر کودکان ارف
آمار بازدید : 1,149
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500