ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1393 - ساعت 22:02:05
چاپ خبر

علی اصحابی: آلبوم بعدی‌ام در سال جدید منتشر می‌شود

خواننده آلبوم‌های «تو راست می‌گی»، «کولاک» و «دیره» از فعالیت‌های موسیقایی خود سخن گفت.


Ali AsHabi - 158585.jpgخواننده آلبوم‌های «تو راست می‌گی»، «کولاک» و «دیره» از فعالیت‌های موسیقایی خود سخن گفت.
«علی اصحابی» که تابستان امسال آخرین آلبوم خود با نام «دیره» را با همکاری چهره‌هایی چون کوشان حداد، یاحا کاشانی، علی دیباج و مهدیه عرب منتشر کرده بود، در این گفت و گو اظهار داشت: «پس از انتشار سومین آلبوم رسمی‌ام، هرچند مدتی از فضای رسانه‌ای دور بودم اما فعالیت‌هایم را به صورت جدی دنبال می‌کردم. در حال حاضر مشغول کار روی تولید آلبوم چهارم هستم و با همکاری دوستان کار را قدم به قدم پیش می‌بریم».
این خواننده و آهنگساز در خصوص همکاران آلبوم جدیدش گفت: «تقریباً چهار-پنج قطعه برای این آلبوم تولید شده که ترانه‌های آنها توسط «عبدالجبار کاکایی» سروده شده است. در بخش موسیقی هم علاوه بر خودم، «کوشان حداد» و «پازل بند» حضور دارند و احتمالاً در آینده دوستان دیگری نیز به این اسامی اضافه خواهند شد».
خواننده قطعات پرطرفدار «اگه عشق منی» و «چشمای بارونی» گفت: «پیش از انتشار آلبوم، آثاری را به صورت تک آهنگ منتشر خواهم کرد و به زودی یکی از آنها در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت».
اصحابی درباره اجراهایش نیز گفت: «اخیراً در چند شهر از جمله ساری و لاهیجان کنسرت برگزار کرده‌ام. چند اجرای خصوصی نیز داشته‌ام و به زودی در گرگان، تبریز و مشکین‌شهر روی صحنه خواهم رفت»
علی اصحابی درباره زمان انتشار آلبوم جدیدش نیز گفت: «فاصله ی زمانی بین دو آلبوم قبلی‌ام سه سال بود که زمان نسبتاً زیادی بود. اما این بار قصد دارم آلبوم جدیدم را با فاصله کمتری منتشر کنم و تلاشم را می‌کنم که این آلبوم حتماً در سال 94 در اختیار مخاطبین قرار بگیرد».

علی اصحابی,آلبوم جدید علی اصحابی
آمار بازدید : 1,069
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500