ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 - ساعت 09:36:19
چاپ خبر

«بهزاد عبدی» سیمرغ بلورین بهترین موسیقی را گرفت

سیمرغ بهترین موسیقی متن فیلم سی وسومین جشنواره فیلم فجر به «بهزاد عبدی» برای فیلم «مزار شریف» تعلق گرفت.


behzad-abdi1-e1423685202436-370x240.jpgسیمرغ بهترین موسیقی متن فیلم سی وسومین جشنواره فیلم فجر به «بهزاد عبدی» برای فیلم «مزار شریف» تعلق گرفت.
رضا عطاران که برای اعلام سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن با میله ای شبیه به عصا روی سن آمده بود، با تمامی حاضران در مراسم عکس سلفی گرفت و سپس با همراهی علیرضا شجاع‌نوری این جایزه را به «بهزاد عبدی» اهدا کرد.
بهزاد عبدی پس از دریافت سیمرغ بهترین موسیقی متن فیلم، گفت: «جایزه‌ را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنم»، که همین جمله کافی بود تا عطاران به شوخی جایزه را از دست عبدی بگیرد!
شایان ذکر است که ستار اورکی (برای فیلم دوران عاشقی)، کارن همایون فر (برای فیلم رخ دیوانه)، فردین خلعتبری (برای فیلم شکاف) و بهزاد عبدی (برای فیلم مزار شریف) نامزدهای جایزه بهترین موسیقی متن بودند.
بهزاد عبدی (متولد فروردین ۱۳۵۲، تهران) آهنگساز سرشناس ایرانی در سال ۱۳۸۷ جایزه بهترین موسیقی مسابقه ورزش و آواز را برای قطعه «پهلوان» از آکادمی ملی المپیک و در سال ۱۳۸۸ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را برای موسیقی فیلم «آل» دریافت کرد و در سال ۱۳۹۰ تندیس سرو طلایی بهترین موسیقی پویانمایی را برای «افسانه ماردوش» در جشنواره تلویزیونی جام جم از آن خود کرد.

بهزاد عبدی,فیلم «مزار شریف»,رضا عطاران,سیمرغ بلورین بهترین موسیقی,ستار اورکی,کارن همایون فر,فردین خلعتبری
آمار بازدید : 1,145
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500