ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 24 بهمن 1393 - ساعت 00:56:55
چاپ خبر

کنسرت «مهدی یراحی» در اهواز برای دومین بار تمدید شد

اولین کنسرت «مهدی یراحی» در زادگاهش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. با وجود بحران جوی چند هفته اخیر شهر اهواز و آلودگی بی سابقه هوا، مردم این شهر با هنر قهر نکردند و در مدت زمان کوتاهی ابتدا بلیت های شب اول و در ادامه شب دوم را که تمدید شده بود، تهیه نمودند. دقایقی قبل بلیت فروشی سانس سوم این برنامه یعنی برای ساعت 18 روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه آغاز شد. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به وب سایت www.belitconcert.ir مراجعه و جایگاه دلخواه خود در سالن سینما «هلال» اهواز را انتخاب نمایند.


MehdiY000arahii.jpgاولین کنسرت «مهدی یراحی» در زادگاهش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. با وجود بحران جوی چند هفته اخیر شهر اهواز و آلودگی بی سابقه هوا، مردم این شهر با هنر قهر نکردند و در مدت زمان کوتاهی ابتدا بلیت های شب اول و در ادامه شب دوم را که تمدید شده بود، تهیه نمودند. دقایقی قبل بلیت فروشی سانس سوم این برنامه یعنی برای ساعت 18 روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه آغاز شد. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به وب سایت www.belitconcert.ir مراجعه و جایگاه دلخواه خود در سالن سینما «هلال» اهواز را انتخاب نمایند.
مهدی یراحی از چهار سال قبل به دنبال برگزاری کنسرت در شهر اهواز بود ولی بنا به دلایل نامعلوم این امر محقق نمی شد. او همیشه در گفتگوهایش هم نسبت به این موضوع ابراز علاقه می کرد و در صفحات اجتماعی خود هم طرفداران زیادی از خطه خوزستان دارد.
یراحی با وجود سکونت در تهران، ایام زیادی را در طول سال در شهر اهواز اقامت دارد. یکی از سفرهای خبرساز او به این شهر هم به سال گذشته مربوط می شود. زمانی که به عنوان تنها خواننده موسیقی نسبت به انتقال آب کارون و خشک شدن آن واکنش نشان داد. در ادامه هم طی یک حرکت اجتماعی، همراه مردم اهواز در کنار کارون حضور پیدا کرد.
از سوی دیگر مهدی یراحی چندی پیش در نشست صمیمانه ای با اصحاب رسانه خوزستان شرکت کرد و گفتگوی مفصلی با آنها داشت.
او درباره کنسرت پیش رو گفت:« در اين كنسرت اكثر كارهای من به همراه چند آهنگ عربی اجرا می‌شود. سعی ما بر اين است برنامه شادی اجرا کنیم. همچنین تاكنون فروش بلیت خيلی بوده است و حتی مدت زمان فروش بلیت را تمديد كرده‌ايم. بسيار خوشحالم از اين كه بعد ازگذشت چهار سال از فعاليتهای جدی من با حمايت مديريت جديد وزارت ارشاد هم در تهران و هم در استان توانستم مجوز كنسرت اهواز را بگيريم و 25 و 26 بهمن 93 كنسرتم را اجرا کنم.»
یکی از نکات در مورد این کنسرت، تبلیغات اندک در سطح شهر است که البته آنها هم بدون عکس این خواننده است. یراحی در مورد این موضوع هم اعلام کرد:« بعد از اهواز قرار است من در آبادان، اميديه، ماهشهر  و اصفهان كنسرت اجرا كنيم اما معضلی كه برگزاری كنسرت در كل كشور وجود دارد اين است كه مجوز تبليغات و بليتفرشی خيلی دير صادر می شود. فروش بلیت‌های کنسرت من تاكنون از  طریق شبكههای اجتماعی بوده است. همچنین در تبليغات و بنر شهری اجازه نمی‌دهند عكس من كار شود و از من تعهد كتبی گرفته شد كه عكس من در بنر چاپ نشود.»
یراحی درباره عدم حضورش در اهواز برای اجرای کنسرت در این سالها گفت:« من انتظار داشتم مجوز كنسرتم در اهواز خيلی پيش‌تر از اين‌ها صادر شود ولی بنا به دلايل مختلف اين امر ميسر نشد. البته در 2 سال ابتدای كارم خيلی حساس  بودم  سالنی كه در آن اجرا مي‌كنم سالن سينما نباشد و سالن كنسرت باشد اما بعد از آن دوست داشتم كه كنسرتم را در سالن اجتماعات شركت نفت كه استانداردترين سالن اهواز بود برگزار كنم. منتها به خاطر ممنوعيتهای شركت نفت نشد. بعد از آن نيز به ناچار به سراغ سالن سينما هلال اهواز رفتم اما اتفاقاتی در مديريت ارشاد وقت اهواز افتاد كه مجوز من صادر نشد. خوشبختانه الان با مديريت جديد ارشاد اهواز مجوز من صادر شد و من الان گله‌ای از كسی ندارم.»
بخش دیگر صحبت های او هم پیرامون مشکلات و معضلات شهر و مردم اهواز بود که به این نکات اشاره داشت:« به نظر من صحبت درباره معضلات جدی مردم شهرم اهواز اصلا پيچيدگی نمی‌خواهد. مردم خوزستان مشكل نفس كشيدن دارند و اين مشكل را خيلی ساده می‌توان بيان كرد. به نظر من الان ديگر مشكل بیكاری و نبود مسكن اولويت نيست. ما الان فقط بايد كاری كنيم مردم زنده بمانند. نمي‌خواهم سياه‌نمايی كنم چراكه قطعا مسوولان در حال پيگيری هستند اما كافی نيست. وضعيت امروز خوزستان و اهواز به گونه‌ای است كه بايد برای آن گروهی قوی و جدی انتخاب شود تا خيلی فوری به وضعيت آب و هوا رسيدگی شود.»
همچنین بر اساس تعامل و تصمیم مشترک مهدی یراحی و تهیه کننده کنسرت اهواز، قرار بر این شده است که دانشجویان با مراجعه به کافی نت سبز به نشانی کیانپارس، بین خیابان 9 و 8 غربی و ارائه کارت دانشجویی از تخفیف سی درصدی برای تهیه بلیت بهره مند شوند.

اولین کنسرت «مهدی یراحی»,مهدی یراحی,کنسرت مهدی یراحی در اهواز
آمار بازدید : 1,310
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500