ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393 - ساعت 15:48:27
چاپ خبر

حضور معاون هنری وزیر ارشاد و مدیر کل دفتر موسیقی در کنسرت چارتار

شب گذشته علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به تماشای اجرای گروه چارتار نشستند. به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، شب گذشته گروه چارتار در دو نوبت در برج میلاد به صحنه رفت.


chaartaar (3).JPGشب گذشته علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد به تماشای اجرای گروه چارتار نشستند. به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، شب گذشته گروه چارتار در دو نوبت در برج میلاد به صحنه رفت.
علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد مهمانان اجرای دوم گروه چارتار بودند که از ساعت ۲۱ در برج میلاد آغاز شد.
این اجرا با استقبال مخاطبان جشنواره مواجه شد و تماشاگران پس از اتمام اجرای دوم، هنگام خروج از سالن نیز برخی از اشعار این گروه را به صورت دسته جمعی بازخوانی کردند.
گروه چارتار در این اجرا قطعات آشوبم، مرا به خاطرات نگهدار، هندسه، زن دیوانه، عاشقانه تنهاست، حرفی بزن، کلاغ، خوشا به من، شبیه یک مرداب، در حسرت ماه و قطار را اجرا کرد.
در این گروه آیین احمدی‌فر (گیتار ـ الکترونیک)، آرش فتحی (سینتی سایزر)، آرین قیطاسی (آبوا)، نازنین احمدزاده (کمانچه)، بهزاد حسن‌زاده (کمانچه)، دارا دارایی (گیتار باس)، بردیا امیری (درامز) به عنوان نوازنده حضور داشتند و خوانندگی این گروه را آرمان گرشاسبی برعهده داشت.

علی مرادخانی,گروه چارتار,سی‌امین جشنواره موسیقی فجر,
آمار بازدید : 1,733
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500