ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 28 بهمن 1393 - ساعت 22:51:52
چاپ خبر

شاهین فرهت: شاهد رشد آهنگسازی در جشنواره موسیقی فجر هستیم

به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، شاهین فرهت به همراه هوشنگ کامکار، محمد سریر، امین هنرمند و محمدرضا تفضلی داوری بخش آهنگسازی کلاسیک غیرایرانی و پایان نامه‌های این دوره از جشنواره را برعهده داشته است.


54414_635597707693955246_m2.jpgبه نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، شاهین فرهت به همراه هوشنگ کامکار، محمد سریر، امین هنرمند و محمدرضا تفضلی داوری بخش آهنگسازی کلاسیک غیرایرانی و پایان نامه‌های این دوره از جشنواره را برعهده داشته است.
وی درباره کیفیت آثار ارائه شده در این بخش و قیاس آن با دوره‌های قبل گفت: چندان عادلانه نیست که طی یکی - دوسال آثار آهنگسازان جوان را ارزیابی کنیم اما می‌توان گفت که نسبت به چهار- پنج سال گذشته سطح آهنگسازی‌ها رشد داشته است و عشق و علاقه‌ جوانان به موسیقی جدی بیشتر شده است.
فرهت اظهار کرد: امسال نیز مانند سال گذشته آثار خوبی به جشنواره ارسال شد و در بخش پایان نامه‌ها بیش از ده نفر به مرحله پایانی رسیدند.
وی درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی علاوه بر اینکه اتفاقات خوبی در عرصه موسیقی رقم می‌زند، باعث می‌شود دانشجویان این رشته برای ارائه کار بهتر و دریافت جایزه یا مقام در بخش نوشتاری و آهنگسازی دقت بیشتری داشته باشند.
این آهنگساز معتقد است: جشنواره هم در معرفی جوانان موثر است و هم در آشنایی مردم با موسیقی اصیل و فاخر.
فرهت درباره سطح کیفی آثار ارائه شده گفت: از بعضی شهرستان‌ها مانند اصفهان، تبریز، شیراز، بروجرد، رفسنجان آثار بسیار خوبی به دست ما رسیده است حتی بسیاری از این دوستان با قطعات جدید شرکت کرده‌اند که این امر نشان می‌دهد علاوه بر عشق و علاقه‌ای که جوانان به هنر موسیقی دارند، مسئولان و متولیان امر فرهنگ نیز به موسیقی توجه کرده‌اند و مسیر درستی در پیش گرفته‌اند.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر,شاهین فرهت,هوشنگ کامکار,محمد سریر,امین هنرمند,محمدرضا تفضلی
آمار بازدید : 1,164
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500