ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 5 اسفند 1393 - ساعت 09:59:04
چاپ خبر

چرا بهروز صفاریان پس از موفقیت «خوشگل عاشق» با فریدون همکاری نکرد؟

بهروز صفاریان پس از مدتی دوری از همکار قدیمی اش فریدون آسرایی، مدیر فنی آلبوم جدید او بود و البته 5 قطعه را هم برای او تنظیم کرد.


asdasddas.jpgبهروز صفاریان پس از مدتی دوری از همکار قدیمی اش فریدون آسرایی، مدیر فنی آلبوم جدید او بود و البته 5 قطعه را هم برای او تنظیم کرد.
یکی از سوالات بزرگ اهالی موسیقی، دلایل ادامه پیدا نکردن همکاری فریدون و صفاریان بعد از آلبوم فوق العاده موفق اول فریدون یعنی « غریبه» بود که  هر دوی آنها در این باره صحبت کردند.
بهروز صفاریان در این میزگرد در این باره گفت:« این ماجرا دلایل حاشیه‌ای دارد. دلیل حاشیه‌ای هم اختلافاتی بود که در مجموعه ما وجود داشت و اتفاقاً قبل از موفقیت آلبوم به وجود آمد. معمولاً این اختلافات بعد از حصول موفقیت صورت می‌گیرد ولی یک بخش از مسائل ما به اختلاف‌نظر با تهیه‌کننده، درباره نوع کاری که انجام می‌دادیم، مربوط می‌شد. حتی با فریدون در یک سری مسائل دیگر، دچار مشکل شدیم. پس از اتمام «غریبه» به دلیل حواشی که داشت، خیلی دل‌چرکین و خسته بودم. تصمیم داشتم که پس از آن کار، یک مقدار از همراهی این تیم عقب‌نشینی کنم تا استراحت داشته باشم. می‌دانم که هر اتفاق خوبی که رخ می‌دهد، یک سری حواشی دارد و من به دلیل تیم موفقی که قبل‌تر با «شادمهر عقیلی» داشتیم، با این موضوع آشنایی داشتم.»
بهروز صفاریان و فریدون در بخش های بعدی این میزگرد از این اختلافات و حاشیه ها پرده برداشتند که قطعا خواندن آن برای اهالی و پی گیران جدی عرصه موسیقی پاپ، جذاب خواهد بود. فریدون آسرایی و بهروز صفاریان به عنوان دست اندرکاران اصلی آلبوم« عشق یعنی» و افشین مقدم و رضا تاجبخش به عنوان کارشناسان بخش ترانه و آهنگسازی و تنظیم به دفتر موسیقی ما آمدند تا میزگرد تحلیل آلبوم جدید فریدون را برگزار کنند.

بهروز صفاریان,فریدون آسرایی, آلبوم « غریبه»,شادمهر عقیلی,آلبوم« عشق یعنی»
آمار بازدید : 1,438
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500