ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 اسفند 1393 - ساعت 10:35:58
چاپ خبر

آرمین قیطاسی با سه آلبوم جدید می‌آید / ˝آرسنوا˝ با 35 قطعه جدید به صحنه می‌رود

آرمین قیطاسی سه آلبوم جدید خود را که در مراحل نهایی قرار دارد، به زودی منتشر می کند.

آرمین قیطاسی با سه آلبوم جدید می‌آید / ˝آرسنوا˝ با 35 قطعه جدید به صحنه می‌رود

آرمین قیطاسی، تنظیم‌کننده و سرپرست گروه آرسنوا در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار سه اثر موسیقایی هستیم که این آثار سال آینده روانه بازار موسیقی می‌شود.

قیطاسی در ادامه بیان کرد: یک آلبوم پاپ_کلاسیک است که خوانندگی قطعات این اثر به عهده مهدی محمدی بوده است. این اثر موسیقایی شامل هشت قطعه ارکسترال، سمفونیک و پاپ است. همچنین دو آهنگ نوستالژیک آذری و اسپانیایی در این آلبوم وجود دارد و بقیه قطعات باکلام هستند.

سرپرست گروه آرسنوا خاطرنشان کرد: آلبوم بعدی به موسیقی جز و لاتین اختصاص دارد که با همکاری اعضای گروه آرسنوا تولید شده است. قطعات این اثر با محوریت ساز پرکاشن و سولونوازی محمد شعبانی است. آهنگسازی قطعات به عهده من، حمزه یگانه و.... بوده است.

آرمین قیطاسی افزود: در این آلبوم آرین قیطاسی، رضا آذر نجات، حسین شریفی، عادل روح نواز، علی پورنگهبان، محمد شعبانی و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.

قیطاسی درباره سومین آلبوم خود بیان کرد: آلبوم سوم پاپ_سنتی است که خوانندگی قطعات به عهده کاوه کیارستمی بوده است. این اثر شامل 9 قطعه است و تنظیم قطعات توسط میثم مروستی انجام شده است.

سرپرست گروه آرسنوا در ادامه تاکید کرد: همچنین قرار است اوایل سال آینده با گروه "آرسنوا" به صحنه رویم که در حال حاضر 35 قطعه جدید تنظیم شده است که این قطعات برای موسیقی جز و لاتین است و در کنسرت اجرا می‌شود.

آرمین قیطاسی متولد 1361 تهران و هنرآموخته هنرستان موسیقی است. فلوت ساز اصلی او است. پس از اخذ دیپلم وارد دوره عالی هنرستان موسیقی شد. نوازندگی در ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملل و.... تنها گوشه ای از سوابق درخشان او در عرصه نوازندگی است.

آرمین قیطاسی, آرسنوا
آمار بازدید : 1,145
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500