ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 17 اسفند 1393 - ساعت 21:48:39
چاپ خبر

از سوی شرکت «آوای موج» و در دو نسخه متفاوت،

آلبوم «یک لحظه بدون تو» با صدای «اشکان محمدیان» منتشر شد

آلبوم «یک لحظه بدون تو» با صدای «اشکان محمدیان» روانه بازار شد. این فعال باسابقه موسیقی الکترونیک که پیش از این در قالب گروه «اشکان و کوشان» به همراه «کوشان حداد» فعالیت می کرد برای اولین بار به عرصه خوانندگی قدم گذاشته است. تنظیم تمامی قطعات اثری از اشکان محمدیان و ملودی و ترانه ها هم اثری از این موزیسین و «پوریا متابعان» است. آلبوم نه قطعه ای یک لحظه بدون تو با دو شکل متفاوت در بازار توزیع شده است. پکیج هفت هزار تومانی این اثر با کیفیت صدای متفاوت عرضه شده و طرح بسته بندی آن متفاوت است. اما از لحاظ تعداد و جزئیات قطعات هیچ تفاوتی با بسته بندی سه هزار تومانی آن ندارد.

آلبوم «یک لحظه بدون تو» با صدای «اشکان محمدیان» منتشر شد

اشکان محمدیان چندی پیش درباره این آلبوم و شروع فصل جدید کارهای خود به سایت «موسیقی ما» گفت:« این آلبوم «یک لحظه بدون تو» نام دارد و می توان گفت اولین شخصی هستم که توانستم برای یک آلبوم رسمی موسیقی الکترونیک مجوز بگیریم. همچنین اولین Dj producer  ایران هستم که مجوز رسمی گرفتم و خوانندگی آلبوم را خودم بر عهده دارم. برای تولید چهار قطعه از «پوریا متابعان» کمک گرفتیم که ملودی ها و شعرهای او را دوست داشتم. این آلبوم کاملا الکترونیک بر محور ریتم و موسیقی قرار دارد و از هیجان و تمپوی بالایی برخوردار است و برای اولین بار چنین سبکی را امتحان کرده ایم تا ببینیم که نتیجه به چه صورتی می شود. ملودی های این آلبوم بالا و پایین های عجیبی دارد و مخصوص موزیک هاوس و تکنو تهیه شده است. ملودی وکال ها هم حالت غربی و هم حالت شرقی دارد. ترانه های این آلبوم با موسیقی رایج، تفاوت زیادی دارد. موسیقی پر هیجان است اما در ترانه ها غم وجود دارد. مردم دوست دارند ترانه ای را بشنوند که بر مبنای احساسات آنها باشد ولی در نقطه مقابل، موسیقی و ریتم حمایت انجام می دهد و با این احساسات بازی می کند.»

او همچنین درباره جزئیات دیگر این آلبوم گفته بود:« شرکت «آوای موج» وظیفه پخش آلبوم را بر عهده دارد و این اثر به دو شکل در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. این آلبوم دو ورژن نیست ولی در یک نسخه، کالیبراسیون بهتر برای صدا انجام دادیم. این نسخه از آلبوم با قیمت هفت هزار تومان عرضه می شود که شامل جلد اورجینال کاور و یک یادگاری برای مخاطبان هم هست. قصد داشتیم که مخاطبان برای تهیه سی دی اورجینال ترغیب کنیم زیرا موسیقی که از اینترنت دانلود می کنید حتی اگر کیفیت 320 هم باشد، باز هم از این کیفیتی که عرضه کردیم کمتر است.»

از مخاطبان فهیم سایت «موسیقی ما» درخواست داریم تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی تولیدکنندگان اثر، نسبت به تهیه نسخه اصلی این آلبوم اقدام نمایند. 

اشکان محمدیان, یک لحظه بدون تو, آلبوم یک لحظه بدون تو, آلبوم یک لحظه بدون تو اشکان محمدیان
آمار بازدید : 1,530
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500