ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 19 اسفند 1393 - ساعت 14:21:29
چاپ خبر

اعضای گروه در روز انتشار از حس جدایی گفتند

آلبوم «خداحافظ» گروه آریان، امروز منتشر شد

پنجمین آلبوم گروه آریان با نام «خداحافظ» بعد از مدت‏ها انتظار و مطابق وعده شرکت ترانه شرقی، صبح امروز با شعار «لطفا کپی نکنید» در بازار موسیقی منتشر شد

آلبوم «خداحافظ» گروه آریان، امروز منتشر شد


 پنجمین آلبوم گروه آریان با نام «خداحافظ» بعد از مدت‏ها انتظار و مطابق وعده شرکت ترانه شرقی، صبح امروز با شعار «لطفا کپی نکنید» در بازار موسیقی منتشر شد. این آلبوم پر حاشیه پس از کش و قوس‏های فراوان، با باقی مانده اعضای گروه آریان یعنی «علی پهلوان»، «پیام صالحی»، «شراره فرنژاد»، «سیامک خواهانی»، «ساناز کاشمری» و «علیرضا طباطبایی» از صبح امروز، تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب‏پور به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد تا گروه آریان بعد از پانزده سال فعالیت در حوزه موسیقی به کار خود پایان دهد.
 
سیامک خواهانی: از خداحافظی آریان متاسفم
حالا دیگر همه می‏دانند که آریان با انتشار آلبوم «خداحافظ» که در واقع به عنوان عیدی، به هواداران گروه آریان وعده داده شده بود، با طرفداران خود خداحافظی کرد هر چند که «سیامک خواهانی» معتقد است پرونده آریان همیشه باز است و هر لحظه امکان دارد که یک همکاری جدید دوباره اتفاق بیفتد. سیامک که این روزها روی آلبوم شخصی خود کار می‏کند درباره خداحافظی آریان به خبرنگار موسیقی ما گفت: «قبلا هم گفته بودم که آریان جزئی از زندگی من است و متاسفم ازینکه به این نتیجه رسید.» خواهانی در ادامه از همه کسانی که دوست دارند فعالیت‏های هنرمندان ادامه پیدا کند درخواست کرد که آلبوم را به صورت مجاز تهیه کنند: «از همه خواهش می‏کنم که اگر هنر را دوست دارند، هنرمند باشند و آثار موسیقی را کپی نکنند.»
 
علی پهلوان: نمی دانم در آینده چه خواهم کرد
«علی پهلوان» که نتوانست برای انتشار این آلبوم در ایران حضور پیدا کند اعلام کرد که بعد از این آلبوم، با این شرایط آریان کنسرتی نخواهد داشت: «مطمئنا به پایان رسیدن آریان اصلا اتفاق خوشایندی برای من نیست. الان هم واقعا نمی‏دانم در آینده چه خواهم کرد و فقط می‏توانم بگویم حیف!» او که خودش سال پیش یک سینگل ترک آماده و منتشر کرد، از هزینه کار به نسبت درآمد آن گله داشت و در این‏باره به موسیقی ما گفت: «البته کپی نکردن آلبوم موسیقی فقط برای آریان نیست و بهتر است مردم آن را در مورد همه انجام دهند چون باعث می‏شود موزیسین‏های ما با خیال راحت‏تری بتوانند کار کنند.»
 
شراره فرنژاد: این یادگاری ماست
«شراره فرنژاد»، سازنده دو قطعه آلبوم، حسش را از انتشار این آلبوم و در پی آن خداحافظی گروه آریان، خوشایند توصیف نکرد و از این بابت ابراز ناراحتی کرد. فرنژاد ترجیح داد درباره فعالیت‏هایش در خارج از گروه آریان فعلا حرفی نزند و همه چیز را به آینده موکول کرد و در ادامه حرف‏هایش مردم را به خریدن آلبوم تشویق کرد: «من از تمام کسانی که گروه آریان را دوست دارند خواهش می‏کنم که این آلبوم را به صورت مجاز خریداری کنند؛ اینطوری هم می‏توانند اریجینال آن را داشته باشند، هم عکس‏ها و اطلاعات مربوط به آلبوم را ببینند و هم اینکه می‏توانند آن را به عنوان یک یادگاری از طرف ما داشته باشند.»
 
ساناز کاشمری: هم خوشحالم و هم ناراحت
«ساناز کاشمری»، یکی از هم‏خوان‏های گروه آریان هم، حس خود را از انتشار این آلبوم احساس دوگانه‏ای توصیف کرد که نوعی غم و شادی توامان را شامل می‏شود و در این‏باره به ما گفت: «این آلبوم بعد از سه سال بالاخره منتشر شد که طبیعتا باید خبر خوبی برای ما باشد اما از طرفی این آلبوم قرار است آخرین همکاری اعضای گروه آریان با یکدیگر باشد و بهتر است طرفداران بدانند که اگر قرار به سختی باشد، برای خود ما از همه سخت‏تر است.» ساناز که در غیاب علی پهلوان، وظایف بیشتری را برعهده داشت، از این به بعد قرار است کارهای خود را به صورت انفرادی دنبال کند و در همین راستا یک همکاری مشترک هم با «امیر تفرشی» داشته است. او درباره شعار آلبوم معتقد است: «آثار هنری با زحمت و هزینه زیادی تولید می‏شوند، به همین دلیل اگر از هنرمندان حمایت نشود، نمی‏توانند راه خود را ادامه دهند. مردم ما که انقدر هنر و هنرمند را دوست دارند، باید به آن احترام بگذارند و حقوق هنرمندان را ضایع نکنند.»
 
و بالاخره خداحافظ
آلبوم «خداحافظ» شامل 11 قطعه است که هشت قطعه آن از ساخته‏های «علی پهلوان»، دو قطعه از ساخته‏های «شراره فرنژاد» و یک قطعه هم از کارهای «سیامک خواهانی» است. «شهاب حسینی»، «فرشاد فارسیان» و «سعید مدرس» در غیاب «نینف امیرخاص» وظیفه تنظیم قطعات آلبوم را به عهده داشته‏اند و «امیر تفرشی» هم قطعات را میکس و مستر کرده است.

«فرزاد فخرالدینی» و «بابک صفرنژاد» نوازندگان حرفه‏ای گیتار الکتریک و هارمونیکا (سازدهنی) هم به عنوان نوازنده مهمان در این آلبوم حضور دارند. این آلبوم مثل همیشه با حمایت LG منتشر شده و توزیع کننده آن شرکت هنر اول است.

همچنین این آلبوم از فردا روی تمام سایت‏‌های معروف فروش بین‌‏الملل، قابل خریداری خواهد بود و در ایران هم علاقه‏‌مندان به خرید اینترنتی می‏توانند آن را از طریق سایت بیپ تیونز تهیه کنند.

دانلود آلبوم جدید گروه آریان,دانلود آلبوم جدید گروه آریان بنام خداحافظ,دانلود آلبوم,دانلود آلبوم جدید,دانلود آلبوم ایرانی,دانلود آلبوم مجاز,دانلود آلبوم با لینک مستقیم,دانلود البوم,دانلود البوم جدید,دانلود اهنگ مجاز,دانلود اهنگ با لینک مستقیم,,خداحافظ گروه آریان,گروه آریان خداحافظ,گروه آریان از خداحافظ,download Goodbye by Arian Band,download Goodbye from Arian Band,new Goodbye,new Arian Band,Arian Band Goodbye,radiopadide,radio padide,رادیو پدیده
آمار بازدید : 72,360
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500