ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - ساعت 20:40:01
چاپ خبر

آلبوم محمدرضا فروتن سال آینده می‌آید

محمدرضا فروتن که مدتهاست ساخت آلبوم خود را آغاز کرده است، همچنان در صدد است تا آن را به بهترین شکل ممکن منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کند.

آلبوم محمدرضا فروتن سال آینده می‌آید

این بازیگر که از مدت‌ها پیش همکاری خود در قالب آلبوم را با موزیسین‌هایی همچون بابک زرین، سیروان خسروی و... آغاز کرده است، هم اکنون این آلبوم را در مرحله تصویربرداری و ساخت کلیپ دارد. قطعات ساخته شده توسط بابک زرین مانند دیگر کارهای این تنظیم کننده به صورت آکوستیک ضبط شده است.

نام این آلبوم همچنان سکرت باقی مانده است اما در تولید آن افشین یدالهی در جایگاه ترانه سرا، بابک زرین به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده و سیروان خسروی نیز در همین مقام حضور دارند. 

آلبوم همچنان در مرحله ساخت قرار دارد که با طی کردن مراحل ساخت کلیپ و تصویربرداری از ویدیوهای آن روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

ساخت قطعات موسیقی این آلبوم به پایان رسیده است و گفته می‌شود برای اوایل سال آینده منتشر خواهد شد، با این همه هنوز عنوانی برای آن به رسانه‌ها اعلام نشده است.

گفتنی است این آلبوم دارای هشت قطعه است که هر هشت قطعه به دوشکل صوتی و تصویری منتشر و پخش می‌شوند.

قرار بود این اثر پاییز ۹۳ به بازار بیاید اما تصمیمات اخیر این خواننده درخصوص تغییر در شکل انتشار آن؛ زمان آن را به تاخیر انداخت. همچنین دقت و وسواس بیش از حد این بازیگر و مشغولیت‌های او در عرصه سینما دلیلی برای این تاخیر است. 

محمدرضا فروتن, آلبوم, آلبوم محمدرضا فروتن
آمار بازدید : 1,188
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500