ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393 - ساعت 19:47:42
چاپ خبر

بهنام صفوی: دیدارهای نوروزی فاصله آدم‌ها را کم می‌کند/ طرح نو دراندازیم

خواننده موسیقی پاپ کشورمان پیشنهاد داد مردم عزیز کشورمان در سال جدید بیش از هر چیز به فکر ایجاد یک تحول و حرکت جدید در زندگی‌شان باشند.

بهنام صفوی: دیدارهای نوروزی فاصله آدم‌ها را کم می‌کند/ طرح نو دراندازیم

بهنام صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: نوروز می تواند بهترین فرصت برای شروع فعالیت‌های جدید در سال جدید باشد. به نظر من این بهترین پیشنهاد است که در همین ایام تعطیلات نوروز برای یک بار هم که شده در ذهن خود برای سال پیش‌رو برنامه‌هایی را طراحی کنیم و بدانیم قرار است در سال نو چه کارهایی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: تمایلی ندارم که در مقام نصیحت کننده توصیه های آنچنانی برای مردم داشته باشم اما فکر می کنم بهتر است در همین ایامی که فراغت داریم به بهانه سال جدید به فکر طرح جدید باشیم که می تواند بهترین دستاورد ما برای سال پیش رو باشد. اگر در این خلوتی که با توجه به حال و هوای نوروز در آن قرار داریم سوالات اساسی از خود بپرسیم و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم سال آینده برایمان سال بهتری خواهد بود.

این خواننده بیان کرد: نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای شنیدن انواع و اقسام موسیقی است. من به مردم عزیز پیشنهاد می کنم در این مدت موسیقی را رها نکنند و در تعطیلات تا آنجا که وقت اجازه می دهد موسیقی گوش کنند. موسیقی بهترین چیزی است که به لحاظ روانی می تواند بهترین اوقات را برای یک انسان فراهم کند. موسیقی معجزه ای است که اگر با هوای بهاری در آمیخته شود می تواند شیرین ترین لحظه ها را برای ما فراهم کند.

صفوی با تبریک فرا رسیدن سال نو به همه ایرانیان تصریح کرد: بهترین چیزی که در نوروز برای ما ایرانی ها لذت دارد سفر و دیدار با اقوام و آشنایانی است که شاید در سال آنها را یک بار هم نبینیم. این دیدارها شاید دیگر در طول سال انجام نشود ولی تعطیلات نورزی فرصتی است که فاصله ها را از میان برمی دارد.

بهنام صفوی, عید نوروز
آمار بازدید : 1,009
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500