ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 17 فروردین 1394 - ساعت 16:46:43
چاپ خبر

اولین کنسرت ماهان بهرام خان در اواسط بهار / سری جدید ˝ثانیه‌ها˝ در راه است

ماهان بهرام خان سال جدید کاری خود را با اجرای سری جدید برنامه ˝ثانیه‌ها˝ و کنسرت در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌کند.

اولین کنسرت ماهان بهرام خان در اواسط بهار / سری جدید ˝ثانیه‌ها˝ در راه است

ماهان بهرام خان در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری اولین اجرای زنده خود را در تهران و شهرستان‌ها با یک گروه ارکستر ویژه آغاز خواهد کرد.

خواننده آلبوم "یک و یازده دقیقه" در این رابطه به هنرآنلاین گفت: از پیش از عید در یک برنامه فشرده با گروه ارکسترم به سرپرستی عادل فلاح آغاز کردیم، که نوازنده‌های این گروه جزو بهترین‌ها در زمینه کاری خود هستند. ملاکم در انتخاب اشخاص گروه ارکسترم توانایی و تجربه کاری بالا آنها بود تا شهرتشان.

او اضافه کرد: اگر مجوزهای لازمه صادر شود برنامه‌هایی در تهران و شهرستان در اردیبهشت ماه خواهیم داشت البته مشخص نیست که در ابتدا اولین اجرای زنده‌مان در تهران خواهد بود یا شهرستان.

بهرام خان افزود: تیتراژ مسابقه تلویزیونی "ثانیه‌ها" با اجرای علیرضا خمسه و صدای بنده برای عید نوروز پخش شد که به خاطر استقبال از این برنامه سری جدید آن همراه با یک قطعه جدید دیگر با همین نام و صدای خودم پخش خواهد شد.

این خواننده در انتها افزود: چندین تک آهنگ با همکاری سید محمد کاظمی، امیر ارجینی و یاحا کاشانی در بخش ترانه و آهنگ و تنظیم خودم آماده کردم که اگر پتانسیل لازمه را در آن دیدم این قطعات را به صورت یک مجموعه درآورده و آلبوم می‌کنم در غیر این صورت آن‌ها را به صورت تک قطعه منتشر خواهم کرد. 

ماهان بهرام خان, کنسرت,ثانیه‌ها
آمار بازدید : 2,175
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500