ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 21 فروردین 1394 - ساعت 11:44:36
چاپ خبر

«پارسیکُر» به‌یاد خواننده گیلانی می‌خواند/ توجه به مسایل اجتماعی

سرپرست و رهبر گروه «پارسیکُر» از اجرای یک کنسرت به یاد خواننده فقید گیلانی و چند برنامه با حضور بازیگران با سابقه تئاتر و تلویزیون خبر داد.

«پارسیکُر» به‌یاد خواننده گیلانی می‌خواند/ توجه به مسایل اجتماعی

صابر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: گروه کُر «پارسیکُر» که پیش از این با نام «روستا» در حوزه موسیقی به فعالیت مشغول بود طی سال های اخیر تلاش کرده فعالیت‌های متفاوتی را در حوزه موسیقی و کُر داشته باشد که خوشبختانه در این زمینه به توفیقاتی دست پیدا کرده اما آنچه در این مدت برای ما بعد از چند سال فعالیت کاری مد نظر قرار گرفته است تلاش برای حضور در پروژه های مشترک هنری به ویژه موسیقی و نمایش بوده است.

وی ادامه داد: گروه «پارسیکُر» هم اکنون با ۴۰ خواننده و ۲۰ نوازنده دور جدیدی از تمرین‌ها را برای حضور در پروژه های مختلف تولیدی و اجرایی نیمه اول و دوم سال جاری آغاز کرده است.

این خواننده گروه کر ارکستر سمفونیک تهران بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم تلاش کردیم برای ارتقای سطح کیفی کارهایمان از هنرمندانی دعوت کنیم که در این جهت صدرالدین شجره، بتینا هوسپیان، بیتا افشار، سیاوش چراغی پور و ماندانا عبقری در حوزه فن بیان، آواز جمعی، سلفژ، حرکت و بازیگری اعضای گروه را برای اجرای نمایش، حضور در فیلم های کوتاه و بلند موزیکال آموزش می دهند.

این نوازنده درباره دیگر همکاران گروه نیز توضیح داد: البته «پارسیکُر» در موسیقی - نمایش های خود تصمیم دارد از بازیگرانی چون رسول نجفیان و سیاوش چراغی پور که سابقه خوانندگی دارند به عنوان بازیگر-خواننده استفاده کند که در آن گروه کر و نوازندگان نیز با حالتی متفاوت روی صحنه حضور خواهند داشت.

جعفری درباره تازه ترین فعالیت های گروه گفت: هم اکنون در حال تمرین برای برگزاری یک کنسرت موسیقایی به یاد احمد عاشورپور خواننده فقید گیلانی به خوانندگی بابک ربوخه هستیم که کارگردانی این کنسرت به عهده صدر الدین شجره و بنده خواهد بود، ضمن اینکه محمد حاج قاسم به عنوان تهیه کننده نماهنگ ها در کنار گروه حضور خواهند داشت.

سرپرست و رهبر گروه « پارسیکُر» در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: تصمیم داریم به دغدغه هایی چون مبارزه با اعتیاد، دخانیات، تشویق مردم به مطالعه، تکریم سالمندان و والدین، حفظ محیط زیست و امور خیریه بپردازیم و فکر می کنم با در نظر گرفتن چنین دغدغه هایی می توانیم تجربه های جدیدی را در عرصه موسیقی به دست آوریم.

پارسیکُر, گروه پارسیکُر,
آمار بازدید : 884
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500