ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 فروردین 1394 - ساعت 22:54:00
چاپ خبر

امید حجت با سمفونی ˝کوچه˝ می‌آید

امید حجت با همکاری اسفندیار قره‌باغی سمفونی ˝کوچه˝ را می‌سازد.

امید حجت با سمفونی ˝کوچه˝ می‌آید

امید حجت، آهنگساز و خواننده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای ساخت سمفونی "کوچه" هستم که در این اثر با اسفندیار قره باغی همکاری کرده ام. شعر این اثر از فریدون مشیری با عنوان "بی تو مهتاب شبی" است.

این خواننده درباره کارهای دیگرش تاکید کرد: در سال جدید تیتراژ دو فیلم سینمایی با عنوان "تولدی دیگر" و "گنگنا" را خوانده‌ام و در حال همکاری با سه خواننده جوان هستم.

حجت افزود: به نظر من باید به نسل جوان اهمیت دهیم و از آن‌ها حمایت کنیم در نتیجه امسال سه آلبوم از سه خواننده جوان منتشر می‌شود که آهنگسازی تمامی قطعات به عهده من بوده است.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در حال بازخوانی سه قطعه انگلیسی هستم که این قطعات آثار برگزیده جهان هستند و به زودی منتشر می شوند.

امید حجت درباره انتشار آلبوم جدیدش گفت: آلبوم جدیدم که آهنگسازی و خوانندگی آن به عهده خودم بوده است در مراحل نهایی قرار دارد و تا سه ماه آینده روانه بازار موسیقی می‌شود و در تلاش هستیم بعد از انتشار آلبوم تور کنسرت آن را در تهران و شهرستان‌ها برگزار کنیم.

این خواننده در پایان گفت: در کنسرت‌هایی که قرار است به زودی برگزار شود قطعات جدید اجرا می‌کنیم که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم تا کنسرت های قابل قبولی برگزار کنیم.

امید حجت, اسفندیار قره‌باغی, سمفونی کوچه
آمار بازدید : 1,078
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500