ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - ساعت 13:26:55
چاپ خبر

سیامک جهانگیری با ˝ترنمی برای صبح˝ می‌آید

آلبوم ˝ترنمی برای صبح˝ اثر سیامک جهانگیری اردیبهشت روانه بازار موسیقی می‌شود.

سیامک جهانگیری با ˝ترنمی برای صبح˝ می‌آید

سیامک جهانگیری، آهنگساز و نوازنده نی در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "ترنمی برای صبح" که در مراحل نهایی قرار دارد اردیبهشت ماه سال جاری از سوی انتشارات ساز و آواز منتشر می شود.

این نوازنده نی در ادامه بیان کرد: قطعات این اثر در دستگاه همایون است و شامل 11 قطعه است. خوانندگی قطعات این اثر به عهده امیر مردانه بوده است. 

جهانگیری خاطرنشان کرد: این اثر موسیقایی شامل ساز و آواز، تکنوازی، قطعات ضربی، و تصنیف است. همچنین در آن بیشتر از سازهای ایرانی استفاده شده است.

جهانگیری با اشاره به اینکه آهنگسازی و تنظیم قطعات این آلبوم به عهده خودش بوده است، تاکید کرد: در این آلبوم اصغر عربشاهی (تار)، مهدی رستمی (سه تار)، حمید خوانساری (عود)، المیرا مردانه (کمانچه)، حمید فتایی (ضرب زورخانه)، ذکریا یوسفی (دف) و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.

سیامک جهانگیری در ادامه از انتشار آلبوم دیگرش خبر داد و گفت: آلبوم دیگری در دست انتشار دارم که این اثر نیز تا اواخر تابستان منتشر می شود. این آلبوم اثری برای کوارتت زهی است.

این آهنگساز در پایان افزود: این اثر موسیقایی شامل 11 قطعه است و اشعار از سیمین بهبهانی است. همچنین مجید اسماعیلی (ویولنسل)، علیرضا دریایی (ویولن)، آرش خوانساری (عود) و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

ترنمی برای صبح, آلبوم ترنمی برای صبح, سیامک جهانگیری
آمار بازدید : 1,251
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500