ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 30 فروردین 1394 - ساعت 18:35:21
چاپ خبر

میلاد ترابی: سه سال برای تولید آلبوم جدید «محمد علیزاده» زمان صرف شده است

یک موزیسین قدیمی و سر‌شناس حوزه موسیقی پاپ درباره فعالیت‌های جدید خود توضیحاتی را ارائه داد.

میلاد ترابی: سه سال برای تولید آلبوم جدید «محمد علیزاده» زمان صرف شده است

به گزارش «موسیقی ما»، میلاد ترابی که جزو قدیمی‌ترین و سر‌شناسترین تنظیم کننده‌ها و آهنگسازان حوزه موسیقی پاپ در کشور است درباره فعالیت‌ها و همکاری‌های جدید خود با چهره‌ها و هنرمندان موسیقی کشور اطلاعات جدیدی را در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

میلاد ترابی در این باره به «موسیقی ما» گفت: «مهم‌ترین آلبومی که امسال با آثاری از من منتشر خواهد شد، آلبوم جدید «محمد علیزاده» است که من در این اثر به عنوان مدیر تولید حضور دارم. برای این آلبوم حدود سه سالوقت و انرژی صرف شده است و این آلبوم جزو مهم‌ترین پروژه‌های کاری این سالهای من است. زمان زیادی برای تولید این اثر صرف شده و حساسیت‌های فراوانی هم روی آن اعمال شده است تا خروجی کار مجموعه‌ای قابل دفاع از آب در بیاید.»

ترابی در ادامه افزود: «خوبی محمد علیزاده این است که هرگز عجله‌ای برای انتشار آلبومش ندارد و مثل برخی چهره‌ها اصراری برای انتشار زود هنگام آلبومش ندارد و او هم مثل من معتقد است که کار باید در بهترین حالت ممکن روانه بازار موسیقی شود. زمان بندی خاصی نداریم و از آنجایی که شعر‌ها و ملودی‌ها تقریبا انتخاب شده و در حال طی مراحل مجوز است، فکر می‌کنیم دو سه ماهی کار خواهیم داشت. همزمان مراحل تنظیم آثار را هم پیش برده‌ایم و به همین خاطر تقریبا همه چیز مرتب در حال پیشروی است.»

ترابی درباره سایر همکاری‌هایش در سال جدید نیز گفت: «قطعه‌ای جدید را برای «مهدی احمدوند» در حال ساخت‌ایم که به زودی منتشر خواهد شد. دو قطعه هم برای آلبوم جدید شهرام شکوهی می‌سازم و برای آلبوم «مهرداد و کیوان کاظمیان» هم قطعاتی را تولید کرده‌ایم که پیش بینی استقبال خوبی را هم از آن‌ها داریم.»

ترابی در انتهای صحبت‌هایش نیز گفت: ‌ «امسال با توجه به اینکه چهره‌های زیادی آثارشان را روانه بازار خواهند کرد، به نظرم سال خوبی برای موسیقی کشور خواهد بود.»

میلاد ترابی, محمد علیزاده
آمار بازدید : 1,579
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500