ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 - ساعت 14:07:32
چاپ خبر

کیوان ساکت آلبومش را از «ایران‌گام» پس گرفت

گلایه‌های ساکت از ۸ ماه تاخیر در انتشار یک آلبوم و مرگ ۳ هنرمند

آلبوم «یک خانه پر ز مستان» به مدت ۸ ماه از سوی شرکت «ایران گام» منتشر نشد و در این مدت سه تن از هنرمندانِ این اثر درگذشتند.

گلایه‌های ساکت از ۸ ماه تاخیر در انتشار یک آلبوم و مرگ ۳ هنرمند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آلبوم «یک خانه پر ز مستان» نام اثری است با آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی که قرار بود در سال گذشته منتشر شود. اما سال ۱۳۹۳ به پایان رسید و این اثر هرگز منتشر نشد.

تاخیر در انتشار این اثر حکایت از اختلاف میان کیوان ساکت و مدیر شرکت ایران گام داشت. این اختلاف سرانجام باعث شد تا کیوان ساکت آلبوم «یک خانه پر ز مستان» را از شرکت ایران گام و صدرالدین حسین خانی پس بگیرد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در این باره می‌گوید: خوشبختانه موفق شدیم که اثر «یک خانه پر ز مستان» را از شرکت «ایران گام» پس بگیریم. این شرکت در ۸ ماه گذشته این اثر را در اختیار داشت و هیچ پاسخی درباره عدم انتشار آلبوم به ما نمی‌داد.

ساکت با شاره به علت اختلاف با شرکت «ایران گام» ادامه می‌دهد:‌ آقای حسین‌خانی مدیر شرکت «ایران گام» با من بر سر مبلغ و تاریخ انتشارِ آلبوم صحبت کرده بود و به توافق رسیده بودیم. اما وقتی مجوز انتشار را گرفتیم ایشان مبلغ مورد توافق را به نصف کاهش داد.

وی اظهار کرد: وقتی می‌خواستیم آلبوم را از شرکت «ایران گام‌» پس بگیریم از ما ۵ میلیون تومان به عنوان خسارت می‌خواست در حالی که این شرکت هیچ مشارکتی در ساخت و تهیه آلبوم نداشته بود.

این آهنگساز که با افسوس درباره این موضوع سخن می‌گفت، تاکید کرد: شرکت ایران گام ۸ ماه اثر «یک خانه پر ز مستان» را معطل نگه داشت و منتشر نکرد. متاسفانه در این مدت سه تن از استادانی که با ما در اجرای این اثر همکاری داشتند، فوت شدند.

وی ادامه می‌دهد:‌ علیرضا خورشیدفر، ذوالفقار عسگریان و غلام‌علی پورعطایی هنرمندانی بودند که در اجرای اثر «یک خانه پر ز مستان» با ما همکاری داشتند و متاسفانه طی ۸ ماه گذشته فوت کردند. هر کدام از این هنرمندان آرزوی دیدن این آلبوم را داشتند.

ساکت درباره سرنوشت انتشار این اثر می‌گوید: ما با حمایت‌های علی مرادخانی توانستیم اثر را بدون پرداخت هیچ پولی از شرکت «ایران گام» پس بگیریم و تلاش می‌کنیم که این اثر را تا پایان فصل بهار منتشر کنیم.

کیوان ساکت, یک خانه پر زمستان, ایران گام
آمار بازدید : 1,068
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500