ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - ساعت 12:35:03
چاپ خبر

میلاد درخشانی به صحنه می‌رود / آلبوم جدید در راه است

میلاد درخشانی به همراه گروه افشارستان بعد از ایام ماه رمضان در تهران و شهرستان ها به صحنه می رود.

میلاد درخشانی به صحنه می‌رود / آلبوم جدید در راه است

میلاد درخشانی، نوازنده و سرپرست گروه افشارستان در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: گروه "افشارستان" بعد از ایام ماه رمضان در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعات باکلام و بی‌کلام برای مخاطبان اجرا می‌شود که قرار است چند قطعه جدید نیز در این کنسرت توسط اعضای گروه اجرا شود.

درخشانی تاکید کرد: بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم "اشارات نظر" اختصاص دارد و نام بعضی از قطعات آرزو، بشنو، تو مرو، قفس، اشارت نظر، تو خداوند منی، برف، از آخرین دیدار، یاروم و..... است.

سرپرست گروه افشارستان در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت‌ها رضا تاج‌بخش‌ (پیانو، کیبورد)، آرش مقدم (درامز)، ‌نیما رمضان (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار بیس)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، ‌پدرام درخشانی (سنتور)، کوروش بابایی و شروین مهاجر (کمانچه)، پاشا هنجنی‌ (نی)، ‌همایون نصیری (پرکاشن)، ‌علی جعفری‌، پدرام فریوسفی (ویلن) و. ... به عنوان نوازنده حضور دارند.

این نوازنده از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و گفت: آلبوم جدیدم در مراحل ضبط قرار دارد که هنوز عنوان آن مشخص نشده است ولی این اثر در ادامه آلبوم "افشارستان 1" است.

میلاد درخشانی افزود: در این اثر که بی‌کلام است از سازهای تار، پرکاشن، درامز، بیس، نی و.... استفاده شده است.

سرپرست گروه افشارستان در پایان گفت: در این آلبوم پدرام درخشانی، رضا تاجبخش، آرش سعیدی، ایلیار خسروی، پاشا هنجنی و.... به عنوان نوازنده با من همکاری کرده اند.

میلاد درخشانی را به عنوان نوازنده تار با نگاهی مدرن می‌شناسند. او عود و گیتار را هم به شکل حرفه‌ای می‌نوازد و در مسند آهنگسازی در موسیقی تلفیقی با گروه "افشارستان" آلبوم و اجراهای موفقی پشت سر گذاشته است.

میلاد درخشانی, گروه افشارستان,
آمار بازدید : 1,262
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500