ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - ساعت 13:01:23
چاپ خبر

مراسم رونمایی از «گندم و سیب و دروع» امروز برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «گندم و سیب و دروغ» در ساعت 18:30 روز بیست خرداد توسط فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

مراسم رونمایی از «گندم و سیب و دروع» امروز برگزار می‌شود

«امیرعلی نبویان» مجری این برنامه است و محل برگزاری مراسم هم فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس تهران است. در این مراسم جمعی از اهالی فرهنگ، رسانه و موسیقی حضور خواهند داشت. همچنین «مهرداد نصرتی»، آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ، نیز به صحبت در مورد تاثیر ترانه سرایان زن در موسیقی پاپ بعد از انقلاب می پردازد. گندم و سیب و دروغ، کتابی حاوی ترانه هایی از چهل ترانه سرای زن است که به کوشش نیلوفر لاری پور گردآوری شده و نشر فصل پنجم آن را روانه بازار کرده است.

کتاب گندم و سیب و دروغ، آثاری از ترانه سرایان جوان و همینطور چهره های مطرح را پیش روی علاقمندان قرار داده است. این کتاب درحالی به مرحله انتشار رسیده که پیش از این این تعداد از ترانه سرایان سابقه همکاری و حضور مشترک در یک اثر را نداشته اند.

نیلوفر لاری پور چندی پیش در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره کتاب گندم و سیب و دروغ به این نکته اشاره کرده بود:« کتابی که خیلی دوست داشتم بیشتر به آن پرداخته شود "گندم و سیب و دروغ" است ولی متاسفانه آن طور که باید و شاید معرفی نشد. "گندم و سیب ودروغ" مجموعه ترانه های چهل ترانه سرای زن است که نه آن چهل بانوی ترانه سرا اهل تبلیغات بودند و نه اینکه رسانه ها درباره­ اش نوشتند، سایت های موسیقی هم اصلا نیامدند بپرسند که  چرا چهل زن ترانه سرا آثار خود را ارائه کردند و اصلا هدف از چاپ این مجموعه چه بوده است.»

گندم و سیب و دروغ, کتاب گندم و سیب و دروغ, نیلوفر لاری پور
آمار بازدید : 1,153
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500