ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - ساعت 17:46:30
چاپ خبر

آخرین اجراهای پالت در تهران/ شهر من خدانگهدار!

آخرین اجرای گروه پالت در تهران اواخر خردادماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

آخرین اجراهای پالت در تهران/ شهر من خدانگهدار!

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه پالت، این گروه آخرین اجراهای "شهر من بخند!" در تهران را در روزهای شنبه و یكشنبه 23 و 24 خردادماه جاری در تالار وحدت به روی صحنه می‌برد.

 پس از استقبال چشمگیری كه از شش شب اجرای اخیر این گروه در تهران به عمل آمد، تهیه‌كننده و اعضای گروه تصمیم گرفتند تا دو اجرای دیگر به عنوان حسن ختام كنسرت‌های "شهر من بخند!"، آلبوم جدید این گروه، در تهران داشته باشند.

گفتنی است اعضای گروه پالت بعد از این دو اجرا تا مدت زیادی برنامه دیگری برای اجرا در تهران ندارند و بیشتر تمركز خود را بر كنسرت‌های شهرستان‌ها و تور اروپا و آمریكا متمركز خواهند كرد.

در این اجراها نیز اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) به‌عنوان نوازنده‌های میهمان به اجرای ثطعات آلبوم جدید و چند قطعه دیگر خواهند پرداخت.

طراحی صحنه این دو اجرا نیز مثل اجراهای قبلی آلبوم "شهر من بخند!" در تالار وحدت، توسط سیامك احصائی، طراح صحنه و دكور شناخته شده سینما و تئاتر، انجام شده است.

گروه پالت, تالار وحدت, کنسرت, تهران
آمار بازدید : 974
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500