ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - ساعت 21:33:38
چاپ خبر

کنسرت «پرواز همای» لغو شد

کنسرت موسیقی سعید جعفر زاده مشهور به «پرواز همای» در تالار بزرگ وزارت کشور به دستور مقام قضایی لغو شد.

کنسرت «پرواز همای» لغو شد

علی نیکونیا مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: متاسفانه دقایقی پیش از سوی مقام قضایی به ما اعلام شده که کنسرت «پرواز همای» که قرار بود روزهای بیست و بیست و یکم خرداد ماه در تالار بزرگ کشور برگزار شود، لغو شده است.

وی ادامه داد: هنوز مقام محترم قضایی درباره علت لغو کنسرت به ما توضیحاتی ارائه نداده است و ما پیگیر هستیم تا بتوانیم درباره علت لغو کنسرت اقدامات لازم را انجام دهیم.

نیکونیا بیان کرد: این کنسرت قرار بود با هماهنگی هایی که انجام گرفته بود پس از طی مراحل قانونی و اخذ همه مجوزهای وزارت ارشاد و دفتر موسیقی با اجرای تصنیف و غزل از اشعار شاعران سر‌شناس ایرانی با ارکستری بزرگ برگزار شود که متاسفانه با توجه به اعلام مقام محترم قضایی، لغو شده است. این در حالی است که ما براساس مجوزهایی که داشتیم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ خرداد ماه بلیت فروشی این کنسرت را آغاز کرده بودیم.

وی در پایان صحبت هایش اضافه کرد: البته با توجه به لغو کنسرت مبلغ دریافت شده از مخاطبان ظرف مدت ۷ روز به آنها عودت داده خواهد شد.

«پرواز همای» (با نام پیشین سعید جعفرزاده احمد سرگورابی) همراه با گروه «مستان» که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، سبک تازه‌ای از موسیقی سنتی را ارائه می‌دهند.

وی همچنین خواننده گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌است. او در زمینه هنر آواز، شاگرد اساتیدی همچون فریدون پوررضا، سید کمال الدین عباسی، کریم صالح عظیمی بوده است. همچنین در زمینه شعر و ادبیات فارسی از اساتیدی همچون علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت‌زاده، محمود طیاری و اصغر دادبه بهره‌مند شده است. این در حالی است که طی روزهای گذشته حاشیه های زیادی پیرامون کنسرت پرواز همای مطرح شده بود.

پرواز همای, تهران, کنسرت, کنسرت تهران پرواز همای, کنسرت پرواز همای در تهران, لغو کنسرت
آمار بازدید : 1,056
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500