ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 24 خرداد 1394 - ساعت 12:55:07
چاپ خبر

شعرخوانی در استکهلم عرضه می‌شود / انتشار نخستین اثر تصویری از شاملو

نخستین اثر تصویری از شعرخوانی احمدشاملو نیمه اول تیر ماه توسط نشر ˝آوا خورشید˝ روانه بازار خواهد شد.

شعرخوانی در استکهلم عرضه می‌شود / انتشار نخستین اثر تصویری از شاملو

نخستین اثر تصویری از شعرخوانی احمد شاملو در نیمه نخست تیرماه توسط موسسه فرهنگی-هنری آواخورشید (موسسه نشر وابسته به مرکزموسیقی بتهوون) منتشر و توزیع می‌گردد.

در این اثر تصویری مستند، اشعاری از مجموعه های "در آستانه"، "مدایح بی­صله"، "ابراهیم در آتش"، "حدیث بی­قراری ماهان"، "ترانه­ های کوچک غربت" و.... از اشعار احمد شاملو توسط شاعر خوانده شده است.

مدیر نشر آوا خورشید درباره این کار گفت: این اثر بدون هیچ حذف و اصلاحی در هفته دوم خرداد موفق به اخذ مجوز نشر از دفتر موسیقی وزارت ارشاد شد و تلاش داریم تا با حداقل فاصله از روز اجرا در چهارم تیرماه 1373 در نیمه نخست تیرماه 1394 توزیع و در اختیار علاقمندان قرارگیرد.

وی افزود: "شعرخوانی در استکهلم" نخستین اثر تصویری از شعرخوانی احمد شاملو است که در چهارم تیرماه 1373 در استودیویی در شهر استکهلمِ سوئد اجرا و تصویر برداری شده است و امسال پس از 21 سال منتشر خواهد گردید. این فیلم از آرشیو خانه بامداد در اختیار موسسه آواخورشید قرارگرفته است.

چمن آرا در آخر هم گفت: "غریبانه" نام شب شعری بود که در آذرماه سال گذشته با همکاری آواخورشید و موسسه ا.بامداد به‌صورت صوتی منتشر شده بود.

گفتنی است، " شعرخوانی در استکهلم" نخستین اثر تصویری از شعرخوانی احمد شاملو است که در نیمه نخست تیرماه، توسط موسسه فرهنگی-هنری آواخورشید (موسسه نشر وابسته به مرکزموسیقی بتهوون) منتشر و توزیع می‌گردد. 

احمد شاملو, نشر آوا خورشید
آمار بازدید : 1,114
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500