ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 - ساعت 14:20:18
چاپ خبر

علیرضا قربانی هم برای «سینماهای من» خواند

خواننده محبوب موسیقی ایرانی کشور با حضور در اجرای شنبه شب موسیقی – نمایش «سینماهای من» در انتهای این تئاتر به صورت افتخاری برای حاضرین در سالن به اجرای برنامه پرداخت.

علیرضا قربانی هم برای «سینماهای من» خواند

به گزارش «موسیقی ما»، علیرضا قربانی با حضور در اجراهای آخر این موسیقی – نمایش و تماشای این تئاتر در تالار «چارسو»، در انتهای برنامه به دعوت «محمد رحمانیان» روی صحنه آمد و پس از استقبال پرشور حاضریندر سالن، به صورت زنده قطعه «راز دل» (از ساخته های جاودان استاد همایون خرم)را با همراهی پیانوی «سامان احتشامی» اجرا نمود که با استقبال جالب توجه حاضرین در سالن رو به رو شد.

بیتا فرهی، پوران درخشنده، محمد صالح اعلاء و... از دیگر چهره های حاضر در سالن بودند که به تماشای آخرین نمایش «محمد رحمانیان» نشستند.

اشکان خطیبی (بازیگر، خواننده و مجری طرح این نمایش) درباره استقبال از علیرضا قربانی در تالار «چارسو» گفت: «علیرضا قربانی یکی از متواضع ترین خواننده هایی ست که تا به حال دیده ام و همین تواضع و مردمی بودن ایشان باعث شد استقبال جالبی از حضور ایشان در سالن بوجود بیاید.»

مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، علی عمرانی، افشین هاشمی، علی تاجمیر، هانا کامکار، الهه حسینی، فرشته حسینی (بازیگر افغان) و هومن برق نورد بازیگران نمایش جدید رحمانیان بودند که استقبال از این برنامه باعث شد این نمایش سه بار متوالی و برای چندین شب تمدید شود.

آمار بازدید : 889
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500