ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 - ساعت 15:45:45
چاپ خبر

رونمایی بخش هایی از موسیقی متن مزار شریف

همزمان با آغاز برنامه ریزی برای اکران فیلم مزار شریف، بخش های از موسیقی متن این فیلم ساخته بهزاد عبدی، رونمایی و منتشر شد.

رونمایی بخش هایی از موسیقی متن مزار شریف

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، موسیقی این فیلم در اوکراین و با همکاری ارکستر سمفونیک ناسیونال اوکراین و با حضور بیش از 60 نوازنده ضبط شده است.

موسیقی فیلم مزار شریف سیمرغ بلورین بهترین موسیقی را از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به دست آورده است.

بنابر اعلام ستاد خبری فیلم مزار شریف، موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز پخش این فیلم را بر عهده گرفته و قصد دارد اکران دوم آن را در عید سعید فطر (اوایل شهریور 94) داشته باشد.

فیلم مزار شریف داستان دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

مزار شریف با شعار هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی به دست بیاورد.

فیلم مزار شریف از معدود فیلم هایی است که به موضوع کمتر پرداخته شده امنیت ملی اشاره دارد.

حسن برزیده، منوچهر شاهسواری، حسین یاری،مهتاب کرامتی و مسعود رایگان از عوامل و دست اندرکاران و نقش آفرینان این فیلم هستند.

مزار شریف, رونمایی, موسیقی, بهزاد عبدی
آمار بازدید : 1,141
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500