ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 - ساعت 20:32:54
چاپ خبر

ویدیو/ دومین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» مهدی یراحی

دومین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» با صدای «مهدی یراحی» و تهیه کنندگی «مهدی کرد» منتشر شد.

ویدیو/ دومین تیزر آلبوم «مثل مجسمه» مهدی یراحی

این اثر تصویری به نوعی مکمل اولین تیزر آلبوم جدید خالق «امپراطور» محسوب می شود. دومین تیزر مجموعه جدید این خواننده هم با گویندگی استاد «ناصر طهماسب» و کارگردانی «فرید ناصری» تولید شده و قطعات دیگری از مثل مجسمه در آن شنیده می شود. حدودا دو هفته قبل و پس از آغاز پیش فروش آلبوم مثل مجسمه در سایت «بیپ تونز»، قطعه «آشوب» از این مجموعه منتشر شد.

اما از سوی دیگر تاریخ انتشار سومین آلبوم رسمی این خواننده هم مشخص شد. گفته می شود که روز سی و یکم خردادماه به عنوان زمان توزیع این اثر بین تیم تهیه و مسئولین شرکت پخش «دنیای هنر» معین شده است. پیش از این قرار بود که مثل مجسمه تا نیمه خردادماه منتشر شود اما مهدی یراحی اعلام کرد:« آلبوم مثل مجسمه قطعاً در همین ماه خرداد منتشر می شود. حساسیت ما برای ایده آل تر شدن فضای کارها است. طبیعتا برای هنر و تمامی هنردوستان احترام ویژه ای قائل هستیم تا اثری درخور شأن را ارائه کنیم. از سوی دیگر می خواهیم هدف گذاری که برای تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق اثر انجام داده ایم محقق شود.»

گفتنی است که تا زمان انتشار این آلبوم تیزر تصویری یا دموی صوتی دیگری از آن ارائه نخواهد شد. در ادامه می توانید دومین تیزر آلبوم مثل مجسمه با صدای مهدی یراحی را برای اولین بار و به طور کامل از «رادیو پدیده» ببینید کنید. 

 

 

مثل مجسمه, مهدی یراحی, آلبوم مثل مجسمه, آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی, تیزر آلبوم مثل مجسمه, دومین تیزر آلبوم مثل مجسمه, دومین تیزر آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی
آمار بازدید : 7,330
تعداد نظرات (2)
?
نرگس یراحی
8 سال و 219 روز و 13 ساعت و 30 دقیقه و 8 ثانیه قبل

عاشق مهدی یراحی هستم و از مونا برزویی متنفرم

?
ریحانه
8 سال و 316 روز و 22 ساعت و 48 دقیقه و 17 ثانیه قبل

فوق العاده بود.

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500