ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 1 تیر 1394 - ساعت 22:15:53
چاپ خبر

میثم ابراهیمی: دو قطعه‌ی میانی برای «دردسرهای عظیم 2» می‌خوانم

خواننده آلبوم‌های «نبض» و «تگرگ» که همکاری‌های پررنگی با صدا و سیما داشته، ماه رمضان امسال نیز با دو تیتراژ و دو قطعه‌ی میانی، در ویژه برنامه‌های تلویزیونی این ماه حضور دارد.

میثم ابراهیمی: دو قطعه‌ی میانی برای «دردسرهای عظیم 2» می‌خوانم

 
«میثم ابراهیمی» با اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «پس از تجربه‌ی موفق تیتراژ سریال «دردسرهای عظیم» که بازتاب خوبی میان مخاطبین داشت و به دلیل همین استقبال، تصمیم گرفتیم بار دیگر قطعه «چشمامو بستم» به عنوان تیتراژ سری دوم این سریال پخش شود و البته ممکن است در قسمت‌های آینده قطعه‌ی دیگری برای تیتراژ این سریال در نظر بگیریم. اما علاوه بر «چشمامو بستم»، در قسمت‌های بعدی سریال «دردسرهای عظیم2»، دو قطعه‌ی دیگر با صدای من خواهید شنید که در میانه‌ی سریال پخش خواهد شد و متعاقباً از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» به انتشار خواهد رسید.»
 
سریال «دردسرهای عظیم2» هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. میثم ابراهیمی خواندن تیتراژ یک سریال تلویزیونی را برای اولین بار، تابستان سال گذشته و در همکاری با سری اول سریال «دردسرهای عظیم» تجربه کرده بود.
 
ابراهیمی همچنین درباره دیگر همکاری تلویزیونی خود اظهار داشت: «اما برنامه‌ی دیگری که ماه رمضان امسال به عنوان خواننده تیتراژ با آن همکاری کرده‌ام، «عقیق» است که قطعه «حس تو» در ابتدا و انتهای آن پخش می‌شود.»
 
وی درباره برنامه «عقیق» اظهار داست: «"عقیق" برنامه جالبی به تهیه‌کنندگی «محمد قنبری» است که میهمانان آن، کسانی هستند که قبلاً بی‌دین و یا پیرو دینی غیر از اسلام بوده‌اند و حالا مسلمان شده‌اند. این برنامه در برج میلاد ضبط شده و هر شب ساعت 23 از شبکه تهران پخش می‌شود.»
 

میثم ابراهیمی
آمار بازدید : 1,299
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500