ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 14:14:52
چاپ خبر

توضیحات مدیر برنامه «امیرعباس گلاب» و «حمید صفت» درباره اتفاقات و حواشی عجیب تبریز،

جوان‌های ایرانی به پای اعتقادات و وطن‌شان می‌ایستند

فاقات رخ داده در مراسمی که دو چهره موسیقی در شهر تبریز در آن حضور پیدا کرده بودند و برخی حواشی آن مورد سوء استفاده برخی رسانه ها و شبکه های خارج نشین قرار گرفت، باعث شد این دو هنرمند عرصه موسیقی توضیحاتی را ارائه دهند.

جوان‌های ایرانی به پای اعتقادات و وطن‌شان می‌ایستند

به گزارش «موسیقی ما»، هفته گذشته «امیر عباس گلاب» (خواننده تیتراژ سریال ستایش) و «حمید صفت»،برای یک مراسم خیریه و یک همایش پزشکی در شهر تبریز که تمام مجوزهای لازم را نیز داشت، به ملاقات دوستدارانشان رفتند و برخی اتفاقات و حواشی باعث شد این مراسم خبرساز شود.

این دو هنرمند که این روزها برخی ویدئوهای آنها از جمله «چمران» و «بخشش» (که در موضوعات ارزشی و اجتماعی تولید و منتشر شده است)، به شدت مورد توجه مخاطبان موسیقی در کشور قرار گرفته است، درتوضیح اتفاقات هتل شهریار تبریز توضیحاتی را ارائه کرده اند که در ادامه می خوانید؛

* استراتژی 

از همان ابتدای آغاز به کار همه سعی و تلاش مان بر این بود که بر اساس نیاز روز جامعه ایرانی و مخاطبان نسل جدید پیش برویم و همین بهترین دلیلی بود که با طراحی یک استراتژی درست و منطقی، آثارمان را تولید و منتشر کنیم. جامعه ایرانی این روزها دغدغه ها و طرز فکر خاصی را به خود می بیند و همین رویه باعث شده نسبت به آثاری که با مضامینی این چنینی تولید و ارائه می شود، واکنش نشان دهد. استقبال جالب از ویدئوهای «چمران» و «بخشش» مشخصا نشان داد که مخاطب نسل جدید تا چه میزان از فضاهای قبلی فاصله گرفته و گوشش به محض شنیدن سبک های جدید، تفاوت ها را احساس می کند. مهم ترین شاخصه یک اثر موسیقی، القای تفکری جدید در شنونده است و احترام به این دیدگاه شاید بزرگ ترین دغدغه ما در این روزهاست. سعی کرده ایم با نگاهی نو به مخاطب و احترام به تفکر و دغدغه هایش، با انتخاب سوژه هایی به روز و با اهمیت، شنونده را در خلوتش به چالش بکشیم و به او درباره بزرگان این آب و خاک تلنگری هر چند کوچک بزنیم. هر هنرمند یک وظیفه مشخص دارد و آن هم به تفکر واداشتن مخاطبش است. حالا اگردر آثار قبلی سعی ما توانسته اندک توجهی را به خود جلب کند، به خود می بالیم و با یک انرژی خوب، پیش می رویم...

* تبریزی های خونگرم 

اتفاقات تبریز و شدت استقبال از مراسم دیدار با دوستان مان، خود ما را هم شگفت زده کرد. این برنامه که به صورت محدودی اطلاع رسانی شده بود و حضور پرتعداد علاقه مندان نشان داد که باید به تفکر آدم ها احترام گذاشت. این مراسم که در حاشیه دیدار از یک موسسه خیریه و همایش پزشکی بود و خدا را شکر با حمایت عوامل انتظامی و حضور تاثیرگذارشان، توانست تا آنجا که می شد ادامه پیدا کند. ولی شدت ازدحام باعث شد مدیریت عوامل اجرایی مراسم را به تاریخ دیگری موکول کند تا ما شرمنده مردم و مسئولین هتل شویم و برای جلوگیری از اتفاقات و حواشی احتمالی، افتخار هم نشینی با بقیه دوستان را به برنامه های بعدی موکول کنیم. حالا با مرور عکس ها و ویدئوهای این برنامه، فقط یک حال خوب و کلی انرژی و انگیزه داریم که پیش برویم و با یک احترام چند برابر به مخاطب نسل جدید موسیقی، کارهای جدید تولید و منتشر کنیم.

* آن پرچم سه رنگ

برخی رسانه های عمدتا خارجی با سوء استفاده از تصاویر و اخبار این برنامه سعی در حاشیه سازی های مختلف رسانه ای داشتند و همین باعث شد به صورت شفاف و مشخص توضیحاتی را ارائه دهیم. شاید از جملات بعدی این متن برداشت ها و تفاسیر مختلفی شود ولی فعالیت رسمی در کشورمان، همیشه بهترین انتخاب است. جوان های ایرانی به پای اعتقادات و وطن شان می ایستند و در این راه پایبند قوانین و مقررات کشوری هستند که در آن بزرگ شده اند و حالا با افتخار برای امثال «چمران» ها و ... می خوانند. می خوانند و کار تولید می کنند و با یک حال خوب و انرژی بالا پیش می روند.

امیرعباس گلاب, حمید صفت
آمار بازدید : 1,241
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500