ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 تیر 1394 - ساعت 22:39:29
چاپ خبر

سعید شهروز در میلاد کنسرت می‌دهد/ استفاده از سازهای کلاسیک

خواننده نسل اول موسیقی پاپ کشورمان بعد از یک توقف یک سال و نیمه در فعالیت‌هایش درصدد برگزاری کنسرتی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران است.

سعید شهروز در میلاد کنسرت می‌دهد/ استفاده از سازهای کلاسیک

سعید شهروز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بعد از یک سال و نیم توقف در فعالیت‌هایم، پنجشنبه اول مرداد ماه کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنم. در این کنسرت میلاد مجذوب رهبر ارکستر و بابک شهروز به عنوان سرپرست ارکستر حضور خواهند داشت. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که در اجراهای قبلی من زنده‌یاد میلاد فاضلی به عنوان رهبر ارکستر حضور داشت که جا دارد در اینجا یادی از او داشته باشم.

وی ادامه داد: در کنسرت پیش‌رو قطعاتی از آلبوم های منتخب من طی سال‌های گذشته به علاوه چند قطعه موسیقایی از آلبوم جدید که هنوز به بازار نیامده برای علاقه مندان اجرا می شود. تمام تلاش ما بر این است که آلبوم جدید در شهریور ماه امسال روانه بازار موسیقی شود و فکر می کنم با توجه به فضایی که برای آن در نظر گرفته ام با آلبوم های قبلی ام تفاوت های زیادی دارد و مخاطبان این بار می توانند با اثر جدیدتری از من روبه رو شوند.

این خواننده نسل اول موسیقی پاپ کشورمان در پایان توضیح داد: کنسرتی که قرار است در اول مرداد ماه برگزار شود کنسرتی با سازبندی متفاوت است که در آن سعی شده علاوه بر استفاده از سازهای کنسرت‌های پاپ از سازهای کلاسیک و لاتین نیز استفاده شود.

سعید شهروز از خوانندگان دهه ۸۰ موسیقی پاپ در ایران است که تاکنون آلبوم‌های بی خوابی، پسرم، معبد، گلابتون، جون من جون شما، نقره داغ و غزلک را روانه بازار موسیقی کرده است. آلبوم «غزلک» از جمله آثار پرفروش این خواننده در عرصه موسیقی است که همچنان جزو رکوردداران فروش آلبوم های موسیقی پاپ بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

نازبانو، نرگس، رفیق روز تنهایی، ستاره پوش، یه ماجرای دیگه، کاری نمی کنی، عاشقت می شم، احساس مجنون، لحظه های عاشقی و قطعه «غروب سرخ » که چندی پیش به سفارش مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تولید شد از جمله تک آهنگ‌های این خواننده موسیقی پاپ است.

این خواننده موسیقی در تازه ترین کنسرت خود که ۲۶ دی ماه سال ۹۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد منتخبی از آلبوم های «بی خوابی»، «غزلک» را برای مخاطبان اجرا کرد.

سعید شهروز, کنسرت
آمار بازدید : 1,384
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500