ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 15 تیر 1394 - ساعت 22:37:37
چاپ خبر

شهاب رمضان: هیچ انسان باانصافی جنگ، آدم‌کشی و ظلم را برنمی‌تابد

«شهاب رمضان»، خواننده و آهنگساز سرشناس موسیقی پاپ کشور، همزمان با انتشار قطعه جدیدش که این روزها همراه با کلیپی از صداوسیما در حال پخش است در خصوص آن سخن گفت.

شهاب رمضان: هیچ انسان باانصافی جنگ، آدم‌کشی و ظلم را برنمی‌تابد

 
«بارون بمب» عنوان اثر جدید شهاب رمضان است که ترانه‌ای از «حسین صفا» دارد. صفا در ترانه این قطعه، وصف حال مردم فلسطین را به زبانی متفاوت بیان کرده است. ملودی این اثر را خود شهاب ساخته و تنظیم آن توسط «سیاوش صدری» صورت گرفته است.
 
شهاب رمضان درباره قطعه «بارون بمب» به «موسیقی ما» گفت: «این قطعه را سال گذشته و در روزهایی که فشارها علیه مردم فلسطین تشدید شده بود ساختیم. مسلماً هیچ انسان باانصافی در هر‌کجای دنیا و با هر دین و مذهب و عقیده‌ای که باشد، بروز جنگ، آدم‌کشی و ظلم را برنمی‌تابد. هیچ انسانی نمی‌تواند از انصاف و وجدان سخن بگوید، اما از کشتار کودکان و مردم بی‌گناه اندوهگین نشود و در مورد اتفاقاتی که در فلسطین می‌افتد هم همین‌طور است. امیدورام روزی برسد که صلح و دوستی و برادری به معنای واقعی بر جهان حاکم شود.» او افزود: «تولید این قطعه، کمترین کاری است که من و همکارانم می‌توانستیم در این زمینه انجام دهیم. امیدوارم «بارون بمب» مورد توجه مخاطبین واقع شود.»
 
موزیک‌ویدئوی این قطعه نیز که به کارگردانی برادران بوشهری تولید شده، به زودی منتشر خواهد شد.

 

شهاب رمضان, بارون بمب
آمار بازدید : 1,034
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500