ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 15 تیر 1394 - ساعت 22:37:37
چاپ خبر

30 تیر و با نخستین رونمایی از اولین ویدئوی تصویری

کنسرت «مجید خراطها» با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید برگزار می شود

خواننده آلبوم «دیگه میرم» در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی اش، در تهران روی صحنه می رود.

کنسرت «مجید خراطها» با اجرای قطعاتی از آلبوم جدید برگزار می شود

به گزارش سایت «موسیقی ما»، مجید خراطها پس از چندین اجرای زنده در شهرستان های مختلف، سرانجام در تهران روی صحنه می رود و با رونمایی از آلبوم جدیدش، کنسرت تهران خود را برگزار می کند. این خواننده در این کنسرت برای نخستین بار اولین ویدئوی تصویری خود را نیز رونمایی خواهد کرد و در حضور دوستدارانش، چند قطعه جدید از دومین آلبوم رسمی خود را اجرا خواهد نمود.

خراطها درباره این کنسرت و زمان دقیق انتشار آلبوم دومش در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «در این کنسرت انرژی و برنامه ریزی ویژه ای خواهیم داشت و قطعا قطعاتی از آلبوم جدید را هم اجرا می کنیم. ویدئویی را هم ساخته ایم که قطعا همه از دیدن آن شوکه خواهند شد. آلبوم هم طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده، حدودا اوایل مرداد در بازار موسیقی کشور پخش خواهد شد.»

این خواننده درباره جزئیات بیشتر آلبوم جدیدش نیز توضیح داد: «آلبوم جدیدم 9 قطعه دارد که علاوه بر خودم از همکاران خوبم آقایان حمید احدی و ندیم عمران زاده هم استفاده کره ایم. شعرها و ترانه ها از سروده های خودم است و قطعا این آلبوم می تواند قطعات هیتی برای دوستدارانم داشته باشد. »

کنسرت 30 تیر «مجید خراطها» به تهیه کنندگی «هلیا ضیائی» و به همت موسسه «گیتی گویش» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز آغاز شده است.

مجید خراطها, کنسرت
آمار بازدید : 1,444
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500