ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 18:48:57
چاپ خبر

مجید خراطها به صحنه می‌رود

کنسرت مجید خراطها نوازنده و خواننده پاپ 30 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مجید خراطها به صحنه می‌رود

سرویس موسیقی هنرآنلاین: در کنسرت مجید خراطها 13 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات آواره، بی‌وفا، مسافر، لحظه آخر و.... است.

امتیاز مجوز این اجرا، برای شرکت فرهنگی – هنری گیتی گویش صادر شده است و علاقه‌مندان می‌توانید برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

همچنین خراطها در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدید خود است که دومین اثر رسمی این خواننده پاپ به‌زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

این اثر شامل 9 قطعه است که خراطها در این آلبوم با حمید احدی و ندیم عمران زاده همکاری کرده است. همچنین ترانه‌های این آلبوم توسط خود او سروده شده است.

خراطها کار خود را با موسیقی سنتی در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۶ پا به عرصه آواز سنتی گذاشت. پس از سپری کردن دوره‌های ردیف آوازی و همکاری در گروه‌های سنتی، به‌عنوان نوازنده و خواننده پا به دنیای حرفه‌ای موسیقی نهاد و پس از تلاش و کوشش در سال ۱۳۸۰ سبک خود را از سنتی به پاپ تغییر داد و این سبک را با کار در گروه‌های باران و اهورا دنبال کرد تا حرفه‌ای‌تر پاپ را ادامه دهد. نتیجه این تلاش در موسیقی آلبومی بود به اسم "تنهاترین تنها" که شامل ۱۰ قطعه بوده و با همکاری مهدی ابراهیمی تهیه و با استقبال مواجه شد.

آلبوم بعدی او به اسم "زخم زبون" که شامل ۱۲ قطعه است با همکاری مهدی ابراهیمی و وحید خراطها جمع‌آوری شد. این آلبوم نیز با استقبال گسترده‌تر همراه شد و ترانه "مسافر" به یک ترانه خاطره‌انگیز بدل شد.

آلبوم‌های بعدی مجید خراطها هم با نام‌های "وداع" و "آواره" هر کدام با هفت قطعه منتشر شد. زمستان سال ۸۸ زمانی بود که موفق‌ترین آلبوم مجید خراطها به نام "کنسل" و شامل ۱۰ قطعه روی سایت‌های اینترنتی قرار گرفت.

ولی در سال ۹۰ آلبوم "حلقه" که قرار بود اولین آلبوم مجاز مجید خراطها شود و او را پس از ۵ آلبوم، مجاز کند با اسم "حس خاص" به صورت غیر رسمی در سایت‌های موسیقی کشور قرار گرفت و روند غیر مجاز ماندن مجید خراطها را یک سال دیگر به درازا کشاند.

سرانجام در اسفند ۹۱ اولین آلبوم مجار مجید خراطها با نام "دیگه میرم" روانه بازار شد.

مجید خراطها, کنسرت
آمار بازدید : 1,279
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500