ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 تیر 1394 - ساعت 18:48:57
چاپ خبر

محمد معتمدی خبر حضورش در ارکستر سازهای ملی را رد کرد

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی خبر حضور خود در ارکستر سازهای ملی به عنوان یکی از دو خواننده را تکذیب کرد.

محمد معتمدی خبر حضورش در ارکستر سازهای ملی را رد کرد

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبری که از سوی بنیاد رودکی مبنی بر حضور وی به عنوان خواننده ارکستر تازه تاسیس ارکستر سازهای ملی منتشر شده بود، گفت: اول اینکه انتخاب عنوان «ارکستر سازهای ملی» به نظر من باید کارشناسانه تر صورت پذیرد چرا که تشابه این عنوان با نام «ارکستر موسیقی ملی» ممکن است برای خیلی از مخاطبان ایجاد شبهه کند، بنابراین لازم است تا در همان ابتدا نسبت به انتخاب عنوان ارکستر سازهای ملی تجدیدنظر صورت گیرد.

وی افزود: چند روز پیش در بسیاری از رسانه ها خبر حضور من به عنوان خواننده «ارکستر سازهای ملی» منتشر شد که من از همین جا حضور خود در این ارکستر را تکذیب می کنم. تا همین امروز هیچ قرارداد مکتوبی برای حضورم در این مجموعه منعقد نشده و تمامی مسایل پیرامون این ماجرا در حد صحبت‌های شفاهی بوده که همین صحبت ها نیز منوط به اعلام نهایی از سوی بنده بود ولی نمی‌دانم چطور قبل از نهایی شدن مسایل این موضوع رسانه ای شده است.

معتمدی بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط حضورم در این ارکستر فراهم نبود و قراردادی هم پیرامون خوانندگی در این ارکستر با من منعقد نشده، بنابراین از حضور در این مجموعه معذورم.

خواننده کنسرت قبلی ارکستر موسیقی ملی ایران تصریح کرد: متاسفانه در رابطه با «ارکستر موسیقی ملی» نیز چنین اتفاقی افتاد و دوستان در سازمان ارکسترها هیچ قرارداد مکتوبی با من امضا نکردند اما بنده به خاطر عشق و علاقه زیادی که به استاد فرهاد فخرالدینی دارم، به اعتبار این هنرمند بزرگ بدون اینکه هیچ صحبتی درباره قرارداد انجام دهم، پذیرفتم که در ارکستر موسیقی ملی حضور داشته باشم، اما این دلیل نمی شود که چنین شیوه ای تبدیل به یک رویه شود.

وی در پایان بیان کرد: قاعده کار حرفه ای این است که هر مساله ای که پیرامون حضور هنرمندان در رسانه ها مطرح می شود، باید به دور از هر گونه ابهام و شبهه باشد. البته شاید بسیاری از مخاطبان بر این باور باشند که من به خاطر حضور وحید تاج در ارکستر سازهای ملی ایران حضور پیدا نکردم در حالی که اصلا این طور نیست، زیرا وحید تاج از برادر برای من عزیزتر است. من نه با استاد اسماعیل تهرانی و نه با هیچ یک از افراد ارکستر اعم از نوازندگان و مدیران مشکلی ندارم اما فقط صحبت اساسی من این است تا وقتی قراردادی ندارم، نمی توانم حضور فیزیکی هم در مجموعه «ارکستر سازهای ملی» داشته باشم.

محمد معتمدی, ارکستر سازهای ملی
آمار بازدید : 910
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500