ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 24 تیر 1394 - ساعت 19:19:40
چاپ خبر

حسین علیشاپور خواننده ارکستر سازهای ملی شد

پس از انصراف محمد معتمدی از خوانندگی ارکستر سازهای ملی، حسین علیشاپور همراه با وحید تاج خوانندگان این ارکستر در کنسرت روز ۲۷ تیرماه خواهند بود.

حسین علیشاپور خواننده ارکستر سازهای ملی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این خواننده با تایید حضورش در ارکستر سازهای ملی گفت: طی تماسی که از سوی عوامل ارکستر با بنده انجام گرفت، مقرر شد که به جای محمد معتمدی بخشی از آثاری را که اجرا خواهد شد بخوانم. البته زمان باقی مانده تا کنسرت بسیار اندک است، اما امیدوارم که بتوانم خودم را به اجرا برسانم.

علیشاپور گفت: اسماعیل تهرانی را از سالیان پیش با شنیدن آثارشان می شناسم و می دانم که از موسیقیدانان باسواد حوزه موسیقی ملی است. امیدوارم حضور بنده که برای نخستین بار است در ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اتفاق می افتد بتواند منشا خدماتی به موسیقی باشد.

وی تصریح کرد: وحید تاج از دوستان خوب من است و جزو خوانندگان جوان و خوب موسیقی ملی محسوب می شود. شخصا امیدوارم ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد محملی باشند که دوستان خواننده جوان دیگرم هم بتوانند با آنها همکاری داشته و توانایی های خود را بروز دهند .

حسین علیشاپور آوازخوان ۴۱ ساله از محضر استادانی چون صدیق تعریف، محسن کرامتی، رضوی سروستانی، منوچهر همایون پور و دکتر حسین عمومی بهره مند شده است همکاری با هنرمندانی چون کیهان کلهر، مسعود شعاری، محسن نفر، بهزاد عبدی و سیامک جهانگیری  از جمله فعالیت های علیشاپور در عرصه موسیقی است.

حسین علیشاپور, وحید تاج, ارکستر سازهای ملی, محمد معتمدی
آمار بازدید : 963
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500