ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 26 تیر 1394 - ساعت 17:11:57
چاپ خبر

سینا حجازی: در کنسرتم فقط «سینا حجازی» هستم

خواننده آلبوم «رویا» پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی اش، جدیدترین اثر خود را به صورت تک قطعه منتشر کرد.

سینا حجازی: در کنسرتم فقط «سینا حجازی» هستم

به گزارش «موسیقی ما»، سینا حجازی در حالی تک قطعه جدید خود «اما» را منتشر کرد که دقایقی پیش از انتشار این اثر، قطعه «اما» به صورت ناخواسته و با بی احتیاطی یکی از همکاران این خواننده روی اینترنت لو رفت و باعث شد انتشار این قطعه که قرار بود جمعه اتفاق بیفتد، یک روز زودتر انجام شود.

سینا حجازی که در آستانه برگزاری نخستین کنسرت رسمی خود قرار دارد، درباره برنامه ریزی هایش برای اولین اجرای رسمی خود در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «کنسرت من به زودی برگزار خواهد شد و در کنسرتم فقط «سینا حجازی» هستم. قرار نیست اتفاق یا ماجرای خاصی در کنسرتم بیفتد و فقط سعی می کنم همانی باشم که دوستدارانم از من انتظار دارند. به نظر من مخاطبان موسیقی من همین سینا حجازی که در آثارم می شنوند را دوست دارند و بخاطر همین سعی خواهم کرد که در اجراهای زنده هم همان کاراکتری که در آثارم هست را روی صحنه ببرم.»

اعضای ارکستر این خواننده به رهبری «بهنام ابطحی» و حضور نوازنده های سرشناس و نامی کشور از مدت ها قبل در حال تمرین برای اجرای زنده در تهران هستند که به محض قطعی شدن زمان و محل برگزاری این کنسرت، اطلاعات دقیق این برنامه اطلاع رسانی خواهد شد.

سینا حجازی, اما
آمار بازدید : 952
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500