ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 28 تیر 1394 - ساعت 10:02:45
چاپ خبر

˝از عشق˝ حمید عسکری به کرمانشاه رسید/ آلبوم ˝یک سال و نیم˝ سالار زنگنه منتشر می‌شود

کنسرت حمید عسکری به تهیه‌کنندگی سالار زنگنه که پیش از این به عنوان خواننده فعالیت می‌کرد به مناسبت عید سعید فطر در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

˝از عشق˝ حمید عسکری به کرمانشاه رسید/ آلبوم ˝یک سال و نیم˝ سالار زنگنه منتشر می‌شود

سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت حمید عسکری در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه و به مناسبت عید سعید فطر، در سالن انتظار شهر کرمانشاه و به تهیه‌کنندگی سالار زنگنه با اجرای  قطعات آلبوم "از عشق" برگزار خواهد شد.

سالار زنگنه تهیه‌کننده این کنسرت که خود نیز تجربه‌ی خوانندگی و آهنگسازی را نیز در کارنامه هنری خود دارد در گفتگویی کوتاه در رابطه با نحوه برگزاری این کنسرت گفت: مشکلات متعددی بر سر راهم قرار گرفت که در نهایت با پیگیری‌های مستمر توانستم مجوز کنسرت را برای عید فطر دریافت کنم و خدا را شاکرم که در نهایت و با لطف مسئولین چه در اداره ارشاد کرمانشاه و چه در دفتر موسیقی مجوز این کنسرت صادر شد.

 

وی در ادامه نیز در رابطه با نحوه آشنایی و همکاری‌اش با حمید عسکری افزود: با اینکه تا پیش از این اتفاق با حمید عسکری هیچ‌گونه ارتباطی نداشتم اما احساس می‌کردم که انسان خوب و در عین حال در کارشان حرفه‌ای است و البته که طرفداران زیادی نیز دارند. از طریق یکی از دوستان بزرگوارم با مدیر برنامه‌های او ارتباط برقرار کرده و توانستم این کنسرت را به نحو احسنت در زادگاهم برگزار کنم.

این خواننده در پایان درباره تازه‌ترین آلبوم خود با نام "یک سال و نیم" هم اضافه کرد: این آلبوم در حال حاضر مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و از جمله چهره‌های حاضر در این دو آلبوم می‌توانم به علی بحرینی، دانیال شهرتی، محسن معراجی، محسن امیری، امیر بهادر، یاشار بلوری‌نیا و آرش نظری اشاره کرد. همچنین تهیه‌کننده  آلبوم "یک سال و نیم" هم محسن معراجی است.

حمید عسکری, کنسرت, کرمانشاه, کنسرت کرمانشاه حمید عسکری, کنسرت حمید عسکری در کرمانشاه
آمار بازدید : 1,204
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500