ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 29 تیر 1394 - ساعت 13:33:01
چاپ خبر

بداهه نوازی پیانو بهنام ابوالقاسم در سالن رودکی

بهنام ابوالقاسم کنسرت بداهه‌نوازی پیانو در سالن رودکی برگزار می‌کند.

بداهه نوازی پیانو بهنام ابوالقاسم در سالن رودکی

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این کنسرت، بهنام ابوالقاسم  آهنگساز و نوازنده‌ی پیانو در تاریخ جمعه نهم مرداد ماه در سالن رودکی کنسرتی در قالب پرفورمنس که شامل بداهه‌نوازی پیانو با مشارکت مخاطبان خواهد بود را برگزار می‌کند.

این نوازنده که در سال‌های اخیر بداهه‌نوازی همواره یکی از مهمترین دغدغه‌هایش در نوازندگی بوده است، در نظر دارد مجموعه کنسرتی را با عنوان "این صداها در گوش تو و انگشتان من همزمان متولد می‌شود" روی صحنه ببرد که این پرفورمنس، اولین کنسرت از این مجموعه خواهد بود.

سرپرست "گروه ذاستا" در این برنامه از اِلمان‌های موسیقی ایرانی به طور خاص استفاده می‌کند اما نه به شکلی که به پیانوی ایرانی معروف است و قصد دارد این ایرانی بودن را در حس و حال فضای موسیقی نشان دهد.

این نوازنده پیانو که معتقد است اجرایی کاملا بداهه خواهد داشت تصمیم دارد برای آن از همراهی مخاطبانش در طول برنامه کمک بگیرد؛ به این صورت که در طول اجرا از چهار نفر از مخاطبان می‌خواهد تا چند نت را به صورت اتفاقی بنوازند و سپس او قطعه را بر اساس آن نت‌ها می‌نوازد.

بهنام ابوالقاسم تاکنون اجراهای بسیاری داشته و با هنرمندانی چون شهرداد روحانی، علیرضا قربانی، سالار عقیلی و به عنوان نوازنده مهمان در ارکسترهای سمفونیک و موسیقی ملی روی صحنه رفته است. او در آخرین اجرای خود به همراه دالیبور کاروای، نوازنده سرشناس ویولن سولیست مهمان ارکستر سمفونیک- در سالن رودکی به اجرای برنامه پرداخت.

بهنام ابوالقاسم,کنسرتِ بداهه‌نوازی پیانو, سالن رودکی
آمار بازدید : 1,190
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500