ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394 - ساعت 00:24:53
چاپ خبر

سه آلبوم جدید موسیقی توزیع می‌شود

یادبودی برای استاد فرامرز پایور/ «عبور» و «زله» شنیدنی می‌شوند

مدیر یک موسسه پخش آثار موسیقایی از انتشار و توزیع سه آلبوم جدید با سبک‌های مختلف طی چند روز آینده خبر داد.

یادبودی برای استاد فرامرز پایور/ «عبور» و «زله» شنیدنی می‌شوند

نیما جوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آلبوم‌های در دست توزیع موسسه «پخش جوان» گفت: تا پایان مردادماه آلبوم «عبور» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی محمد معتمدی روانه بازار موسیقی می شود. این آلبوم در واقع اولین اثر منتشر شده توسط موسسه «نشر آبی رود» به مدیریت محمد معتمدی است که توسط مرکز «پخش جوان» توزیع می شود. این مجموعه اثر صوتی کنسرت «عبور» است که چندی پیش در تالار وحدت برگزار شد.

وی ادامه داد: اثر دیگری که طی روزهای آینده توزیع خواهد شد مجموعه ای با نام «زِله» است که با هنرمندی هنرمندانی چون شهرام شعرباف در فضای بلوز، کانتری و جَز منتشر می شود. همزمان با انتشار این اثر، آلبوم دیگری در فضای موسیقی «نیو ایج» با هنرمندی مهبد شفیعی‌نژاد بر اساس پیانو و سازهای الکترونیک توزیع خواهد شد.

این مدیر پخش آثار موسیقایی از انتشار آلبوم موسیقایی «دلبر طناز» به خوانندگی سینا سرلک خبر داد و گفت: این آلبوم از تولیدات موسسه فرهنگی هنری راوی آذرکیمیا است که به خوانندگی سینا سرلک به یاد استاد فرامرز پایور در قالب قطعات ساز و آوازی روانه بازار موسیقی می شود که تصور می کنم با توجه به محتوای اثر می تواند برای علاقه مندان موسیقی ایرانی نیز مورد توجه قرار گیرد.

جوان در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: چندی پیش آلبوم تصویری «ارکستر مهرنوازان» به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار را وارد بازار موسیقی کردیم که این اثر خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

آمار بازدید : 935
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500