ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - ساعت 11:13:14
چاپ خبر

در ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب با محوریت موضوعات انسانی‌،

آلبوم «دعوت» اثری از گروه «کاکوبند» منتشر شد

یک گروه موسیقی تلفیقی پس از انتشار چند تک قطعه و ویدئو کلیپ، و کسب یکی از مقام های برتر جشنواره ققنوس، نخستین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد.

آلبوم «دعوت» اثری از گروه «کاکوبند» منتشر شد

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «دعوت» نخستین آلبوم رسمی گروه «کاکوبند» صبح امروز تحت امتیاز موسسه «آوای هنر» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

کاکو بند در سال 2007 میلادی با دعوت «جلال مشفق» از نیما و پویا صرافی مهر بمنظور همکاری برای تولید یک اثر در ژانر موسیقی جهانی تشکیل شد .

این گروه ضمن ترکیب احساسات ملودیک شرقی‌ با تکنیک‌ های موسیقی‌ غرب ، با محوریت موضوعات انسانی‌، قطعات متعددی را برای آلبوم موسیقی‌ تولید نمود. «سیاره من» قطعه‌ای است که در قالب نماهنگ با موضوع «انسان علیه انسان» با کارگردانی برادران بوشهری در نخستین دورهٔ جایزه ققنوس برنده جایزه بهترین نماهنگ گردید.

خوانندگی و آهنگسازی این قطعات را «نیما و پویا صرافی مهر» به عهده داشته اند که بار سنگین تنظیم قطعات و میکس و مسترینگ به عهده نیما صرافی مهر بوده است.

نکته جالب در این موسیقی‌، زبانی است که صرفا با بهره گیری از احساسات عمیق بشری و فارغ از هر گونه جغرافیای زبانی ، فقط با زبان و لهجه این گروه اجرا شده است.

نیما صرافی مهر در روز انتشار این آلبوم درباره این اثر اعتقاد دارد: «کاکو بند می گوید خداوند احساسی‌ را به ما موهبت کرده که می‌خواهیم این احساس را با شنوندگان خود‌ سهیم شویم. کاکو بند انسان را به اصالت انسان «دعوت» می‌کند.»

این گروه در روز انتشار آلبوم شان قطعه «هکو هکو» که سر آلبومی آلبوم شان نیز هست را برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار داده اند تا مخاطبان موسیقی پس از دانلود رایگان و شنیدن این اثر، بیشتر با فضا و حال و هوای این آلبوم آشنا شوند.

«امیر علیزاده» یکی‌ از موزیسین‌ هایی‌ است که برای همکاری به این گروه دعوت و با همکاری کاکو بند در حال تنظیم موسیقی‌ برای اجرای زنده گروه می‌باشد.

آلبوم «دعوت» از سوی پخش «هنر اول» در بازار موسیقی کشور توزیع شده است و همچون همیشه از دوستداران موسیقی تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین اثر، آنرا به صورت اورجینال تهیه نمایند.

کاکو بند, کاکوبند, آلبوم, دعوت, آلبوم دعوت
آمار بازدید : 1,950
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500