ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - ساعت 11:13:14
چاپ خبر

چهارمین اثر رستاک به زودی آماده انتشار خواهد شد/ سرگرم رایزنی برای اجراهای خارج از ایران هستیم

گروه رستاک که این روزها مشغول تولید چهارمین آلبوم رسمی است از اواسط مردادماه تور کنسرت خود را از شهر ساری آغاز می‌کند.

چهارمین اثر رستاک به زودی آماده انتشار خواهد شد/ سرگرم رایزنی برای اجراهای خارج از ایران هستیم

سپهر سعادتی نوازنده و مسؤل روابط عمومی گروه رستاک درباره چهارمین آلبوم گروه به هنرآنلاین گفت: این آلبوم به تازگی عمده مراحل ضبط را به پایان رسانده و موازی با آن کار ادیت قطعات نیز در حال انجام است و به زودی مرحله میکس و مسسترینگ آن انجام خواهد شد.

سعادتی ادامه داد: از آنجایی که این اثر تصویری است بعد از تمامی این مراحل، تصویربرداری آلبوم احتمالا در برخی از شهرستان‌ها با شباهت‌هایی به دو آلبوم تصویری قبلی انجام خواهد شد. این آلبوم بزودی توسط شرکت "هنر اول"روانه بازار موسیقی خواهد شد. گروه رستاک در چهارمین آلبوم و سومین آلبوم صوتی- تصویری خود نیز به‌‌ همان سبک و سیاق آلبوم‌های قبلی، این بار به سراغ ملودی‌هایی از موسیقی دیگر مناطق ایران رفته و البته در تلاش است تا این اثر با تفاوت‌هایی در سازبندی و تنظیم، شکل و ساختار کلی تصویر ارائه شود.

این نوازنده کنترباس درباره تور کنسرت‌های گروه هم گفت: اواسط مردادماه برای چندمین بار در خدمت دوستان‌مان در مازندران و شهر ساری خواهیم بود و بعد از آن در دیگر شهرهای ایران به روی صحنه می رویم اما چون برخی اجراها و مجوزها در مرحله قطعی شدن یا رایزنی قرار دارد جزئیات بیشتر را در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

مسئول روابط عمومی رستاک در بخش دیگر صحبت‌هایش به برگزاری تور خارج از کشور اشاره کرد و گفت: یشنهادهای مختلفی برای اجرا در خارج از کشور داشته‌ایم و اجرایی شدن هر کدام از این پیشنهادها مشروط به عوامل گوناگونی است و با توجه به بزرگ بودن گروه موسیقی رستاک و پیچیدگی فنی اجراهای ما، طبیعتا می‌بایست مناسب‌ترین انتخاب صورت گیرد. به طور مثال پیشنهادهای اجرا در آمریکا داریم و امیدواریم در این مورد به نتایج قابل قبولی برسیم.

وی در پایان درباره تاریخ انتشار آلبوم گفت: به دلیل مشغله زیاد گروه و سنگین بودن پروژه یک آلبوم، اعلام تاریخ دقیقی برای انتشار بسیار سخت و غیر واقعی به نظر می رسد اما گروه تمام تلاشش را می‌کند تا این اثر را طی امسال و پیش از اجراهای تهران آماده انتشار نماید.

گروه رستاک
آمار بازدید : 1,167
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500