ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 10 مرداد 1394 - ساعت 20:44:06
چاپ خبر

امیر عظیمی: همه هنرمندان حاضر در این آلبوم نسبت به آن احساس دلی دارند

نخستین آلبوم مستقل یک موزیسین و نوازنده جوان روز 17 مرداد ماه با حمایت «پردیس چهارسو» منتشر می شود.

امیر عظیمی: همه هنرمندان حاضر در این آلبوم نسبت به آن احساس دلی دارند

به گزارش «موسیقی ما»، امیر عظیمی که پیش ازاین به عنوان نوازنده و آهنگسازو تنظیم کننده، سابقه همکاری با بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر حوزه موسیقی در کشور را داراست، نخستین آلبوم مستقل خود را در حالی روانه بازار موسیقی کشور می کند که چهره های سرشناسی در این آلبوم حضور دارند.

امیر عظیمی در نخستین اظهار نظر رسمی خود درباره اولین آلبوم مستقل اش در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «احساس خوبی دارم و اینکه بعد از این همه سال که به عنوان نوازنده و آهنگساز و تنظیم کننده در آثار موسیقی همکاری هایی را با بزرگان این حوزه داشته ام و حالا نخستین آلبوم رسمی ام قرار است به بازار بیاید، به هر حال اتفاق خوشایندی است. اما مساله خوشحال كننده تر اين است كه اين آلبوم به لطف حضور نوازنده ها و بازيگران درجه يك قرار است منتشر شود كه حضورشان بخاطر احساس دلى اى بود كه نسبت به این بزرگواران داشتم. در اواسط راه حتى پيشنهادهای چهره های دیگری هم برای حضور دراین آلبوم بود که من قبول نكردم. چون دلم ميخواست از روز اولى كه اين اثر به صورت دلی تولید شده و پیش رفته، تا روز آخر همین روند ادامه دداشته باشد. صميمانه از تمام نوازنده ها و بازيگران و هنرمندانی که در این اثر افتخار همکاری با آنها را داشتم ممنونم.»

عظیمی در ادامه توضیح داد: «فكر ميكنم اتفاق خوب اين آلبوم براى شخص من اين است كه بالاخره توانستم نوازنده هایى كه هركدام شاخه ى فعاليت شان موسيقى اركسترال نبوده را در یک مجموعه کنار هم جمع كنم. مثلاً اميد حاجيلى كنار شهرام ركوعى، يا بابك صفرنژاد كنار سامان هادى و هومن نامدارى. این ترکیب ها واقعا ترکیب ها ویژه و قابل توجهی هستند که قطعا حرفهای زیادی برای گفتن دارند. به این ترکیب یک نوازنده ى سوليست كنار يک هنرمندی كه شعرى را دكلمه می کند اضافه کنید. محصول نهایی واقعا به نظر خودم بسیار جالب می تواند باشد.»

اشکان خطیبی نیز که در این آلبوم به دکلمه برخی اشعار پرداخته و تهیه کننده اجرایی آلبوم نیز هست، درباره این اثر گفت: «خوشحالم که توانستم نقش کوچکی در بخش هنری این آلبوم داشته باشم. وظایف دیگری از قبیل برخی هماهنگی ها برای تولید و محتوای اثر نیز بر دوش من بود که تمام سعی ام بر این بود که بتوانم در بهترین حالت ممکن آنها را انجام دهم. این آلبوم اثری متفاوت و قابل احترام است که قطعا جای خالی آن در بازار موسیقی کشور احساس می شود. »

خطیبی درادامه افزود: «موسیقی کلاسیک متاسفانه از سلیقه شنیداری مخاطب این نسل موسیقی در کشور جدا شده و این بسیار ناراحت کننده است. تلاش امیر عظیمی قطعا قابل احترام است و با توجه به استقبالی که از موزیک ویدئوی قطعه اول این آلبوم شده، من امید زیادی به موفقیت این اثر دارم. آدم های کمی هستند که برای تولید چنین پروژه وسیع ارکسترالی از جیب هزینه می کنند و امیدوارم نتیجه خوبی هم از این آلبوم عاید خالقش شود.»

گفتنی ست مهتاب نصیرپور، اشکان خطیبی و مهدی پاکدل هنرمندانی هستند که در این آلبوم آثاری را به صورت دکلمه اجرا کرده اند. اميد حاجيلى، شهرام ركوعى، هومن نامدارى، بابك صفرنژاد، سامان هادى و خود «امیر عظیمی» نیز سولیست های این آلبوم هستند که در قطعات مختلف به هنرنمایی پرداخته اند.

مراسم رونمایی و جشن امضای این اثر با حضور عوامل و همه دست اندرکاران این آلبوم در تاریخ 17 مرداد در طبقه ششم پردیس چارسو (واقع در خیابان جمهوری، تقاطع حافظ) برگزار می شود و حضور برای عموم رسانه ها و مردم در این برنامه آزاد است.

امیر عظیمی, آلبوم, در سوگ خاطرات از دست رفته, آلبوم در سوگ خاطران از دست رفته
آمار بازدید : 1,068
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500