ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - ساعت 21:30:41
چاپ خبر

موسیقی نمایش «سینماهای من» دوباره در تالار وحدت اجرا می‌شود

موسیقی نمایش «سینماهای من» به کارگردانی محمد رحمانیان 18 مردادماه طی یک شب در دو سانس در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

موسیقی نمایش «سینماهای من» دوباره در تالار وحدت اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، موسیقی نمایش «سینماهای من» به کارگردانی محمد رحمانیان که قرار بود در 18 مردادماه بصورت تک اجرا در ساعت 19:30 روی صحنه رود، برای یک سانس دیگر در همان‌روز تمدید شد و در ساعت 21:30 نیز میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

داستان «سینماهای من» شامل ۴ اپیزود می‌شود که در آن ۴ سینمای قدیمی ایران مرور خواهد شد. سینما کاپری که در میدان ۲۴ اسفند سابق و میدان انقلاب کنونی واقع شده بود و دو بار در آبان ۵۷ دچار آتش سوزی شد و بعد از بازسازی با عنوان سینما بهمن به کار خود ادامه داد، سینما شهر فرنگ، سینما رادیو سیتی که سال ۳۷ افتتاح شد و آن هم در ایام انقلاب به آتش کشیده شد و سینما متروپل که در اطراف لاله‌زار ساخته شده، از جمله سینماهایی هستند که در این نمایش به آنها پرداخته می‌شود.

پیش از این در خردادماه سال جاری «سینماهای من» به مدت 20 شب در پردیس سینمایی چهارسو روی صحنه رفت. علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، محمد حاتمی، حبیب رضایی، افشین هاشمی، هومن برق نورد، اشکان خطیبی، معصومه رحمانی، احسان کرمی، علی تاجمیر، هانا کامکار، الهه حسینی، سها سناجو، پرستو رحمانیان و فرشته حسینی در این نمایش ایفای نقش می کنند و سامان احتشامی بعنوان نوازنده پیانو و هانا کامکار، مهسا اقبالی، اشکان خطیبی و فرشته حسینی بعنوان خواننده در این اثر حضور دارند.

موسیقی نمایش «سینماهای من» 18 مردادماه، در دو سانس 19:30 و 21:30  در تالار وحدت روی صحنه می رود و بلیت این نمایش ازهم اکنون در سایت ایران کنسرت در دسترس مخاطبان قرار دارد.

موسیقی نمایش «سینماهای من»,محمد رحمانیان,تالار وحدت
آمار بازدید : 1,062
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500