ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : یک‌شنبه 18 مرداد 1394 - ساعت 13:26:24
چاپ خبر

فریبرز لاچینی از بیمارستان مرخص شد

آهنگساز و پیانیست سرشناس کشور پس از اتمام مراحل درمانی اش، از بیمارستان مرخص شد.

فریبرز لاچینی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش «موسیقی ما»، فریبرز لاچینی که صبح جمعه هفته قبل 9 مرداد بر اثر انفجار گاز خانگی در منزل مسکونی اش دچار حادثه سوختگی شد، ظهر دیروز پس از اتمام مراحل درمانی اش از بیمارستان مهر تهران مرخص شد. کادر پزشکی این بیمارستان متشکل از دکتر شیبانی ، منافی و بیرق دار پس از انجام دو عمل جراحی روی این هنرمند موسیقی کشور و یک هفته استراحت مطلق، نتایج عمل را خوب توصیف کردند و این هنرمند، ظهر دیروز از بیمارستان مرخص شد.

دکتر شیبانی از کادر پزشکی این بیمارستان درباره فرآیند درمانی این هنرمند موسیقی کشور در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد:«خوشبختانه با توجه به اقدام به موقع اطرافیان این هنرمند در رساندن سانحه دیده به بیمارستان، خیلی زود اقدامات اولیه انجام گرفت و پس از جراحی اول روی چشم چپ ایشان، بدن سانحه دیده به خوبی به عمل جواب دهد. جراحی دوم نیز با فاصله کوتاهی انجام شد و بخش های آسیب دیده بدن ایشان مورد پاکسازی قرار گرفتند. سانحه دیده دچار حدود 45 درصد سوختگی شده بود که با اقدامات پزشکی به موقع توانستند سلامت خود را به دست آورند.»

این هنرمند شب گذشته در صفحات شخصی اش با انتشار این متن از علاقه مندان نگرانش تشکر کرد: «از تمام عزیزان،هنرمندان ،هنرجویان، هنر دوستان بابت تمام زحماتی که کشیدند تشکر و قدردانی می کنم»،

فریبرز لاچینی علاوه بر آهنگسازی در عرصه موسیقی متن نزدیک به صد اثر در قالب فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و خلق آلبوم های بسیار موفق پاییز طلایی، برای خوانندگان پاپ فراوانی هم ملودی ساخته است. مهم ترین کارهای زنده یاد محمد نوری از ساخته های فربیرز لاچینی هستند.

فریبرز لاچینی, سوختگی, بیمارستان,مرخص
آمار بازدید : 1,617
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500