ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394 - ساعت 23:06:23
چاپ خبر

حواشى برنامه تخصصی موسیقی تلویزیون همچنان ادامه دارد

آیا استقبال عباس سجادی از شجريان، «دستان» را به تعطيلى كشاند؟

برنامه موسیقایی «دستان» در حالی که قرار بود از عید فطر دوباره روی آنتن شبکه آموزش برود، عمرش تنها به یک برنامه قد داد و جمعه گذشته علاقه‌مندانی که منتظر تماشای قسمت جدیدی از این مجموعه تلویزیونی موسیقایی بودند، از تماشای آن محروم ماندند.

آیا استقبال عباس سجادی از شجريان، «دستان» را به تعطيلى كشاند؟

به گزارش سایت «موسیقی ما»، بعد از تغییراتی که در مدیران صدا وسیما داده شد، پخش برنامه «دستان» از ابتدای امسال به حالت تعلیق درآمد و با گذشت چند هفته از رسانه‌ای شدن این جریان و موضع‌گیری‌هایی که در این خصوص انجام شد، «حسین ساری» مدیر شبکه آموزش پخش مجدد این برنامه را منوط به یک‌سری تغییرات در محتوای برنامه اعلام کرد و قرار بر این شد بعد از عید فطر این برنامه هر هفته روی آنتن برود؛ اما این هفته مجدداً پخش آن قطع شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که برخورد برخی از سایت‌ها و روزنامه‌ها این سرنوشت را برای این یکی از معدود برنامه های موسیقایی تلویزیون رقم زد. ماجرا از این قرار است که دو هفته پیش یکی از همین روزنامه‌ها مطلبی با تیتر «سینه‌چاک خواننده حامی بهائیت روی آنتن سیما» را با این مضمون منتشر کرد: «عباس سجادی که مدیریت یکی از فرهنگسراهای شمال تهران را بر عهده دارد، مدتی پیش در مجموعه تحت مدیریت خود، دو تن از هنرمندان عوامل فتنه و همکار شبکه‌های B.B.C را در فضای عمومی بر بازوان آنها بوسه زد. این فرد هم‌اکنون در شبکه آموزش اجرای تنها برنامه تخصصی موسیقی سیما را بر عهده دارد.» و در ادامه عنوان کرد: «متأسفانه به نظر می‌رسد ارزیابی سیاسی-فرهنگی برخی همکاران سیما به درستی انجام نمی‌شود.»

اشاره این روزنامه به روزی است که عباس سجادی به استقبال «محمدرضا شجریان» و «اصغر فرهادی» -که به دیدن نمایشگاه محیط زیست در فرهنگسرای نیاوران آمده بودند- رفت و ظاهراً همین جریان، دستاویزی شد تا فعلاً پخش برنامه «دستان» در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

حال باید دید آیا واقعاً پخش یکی از معدود برنامه‌های تخصصی صدا و سیما که تاکنون میزبان بزرگانی چون داریوش طلایی، حمید متبسم، مجید کیانی، ابراهیم قنبری‌مهر، حسام‌الدین سراج و... بوده، به خاطر استقبال مجری این برنامه از دو هنرمند ایرانی متوقف شده یا دلایل دیگری پشت این ماجرا وجود دارد.

حواشی, عباس سجادی, شجریان, دستان, برنامه ی دستان, شبکه ی اموزش,
آمار بازدید : 1,089
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500