ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 23 مرداد 1394 - ساعت 23:08:13
چاپ خبر

حضوردو خواننده جدید در فیلم جدید داریوش مهرجویی

«بهرام رادان» هم از «سنتوری، مرد پائیزی» کنار کشید

پس از قطعی شدن عدم حضور «محسن چاوشی» در فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» (سنتوری 2) صبح امروز مشخص شد که «بهرام رادان» نیز از این پروژه کنار کشیده است.

«بهرام رادان» هم از «سنتوری، مرد پائیزی» کنار کشید

به گزارش «موسیقی ما»، بهران رادان صبح امروز در صفحات شخصی اش درباره این موضوع نوشت و توضیح داد: «سنتوری 2 قطعا بدون حضور من ساخته خواهد شد. دلایل ام بابت این تصمیم را در نامه ای مکتوب در اختیار آقای مهرجویی قرار دادهام و در صورت صلاحدید ایشان منتشر خواهد شد.»

پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» در این باره به کارگردان این فیلم ختم شد و «داریوش مهرجویی» در این باره در گفتگو با سایت «موسیقی ما» توضیح داد: « فیلم «سنتوری مرد پائیزی» دارای داستانی متفاوت است و ارتباط آنچنانی به «سنتوری» سال 85 ندارد. این اتفاق کاملا به صورت از قبل تعیین شده است و ما درباره این موضوع بارها جلساتی را برگزار کرده بودیم. اما باز هم از حضور خواننده و نوازنده سنتور در آن استفاده شده است که برای این کار یک نوازنده خوب پیدا کردیم و دو موسیقیدان جوان هم با ملودی‌های زیبایی که نوشته‌اند و صدای خوبی که دارند ما را همراهی خواهند کرد. در این فیلم علاوه بر یک خواننده با بازی حامد بهداد، خواننده دیگری هم داریم که رقابتی بین آن‌ها شکل می‌گیرد »

مهرجوئی همچنین از آماده شدن تمام قطعات موسیقی این فیلم خبر داد و در پاسخ به خبرنگار «موسیقی ما» درباره نام این خوانده های جدید گفت: «فعلا قصد ندارم نام آنها را منتشر کنیم.»

دارویش مهرجویی پیش از این نیز در گفتگویی اختصاصی با «موسیقی ما» درباره حذف محسن چاوشی ازاین فیلم گفته بود: « ایشان دیگر قطعا جایی در این فیلم نخواهند داشت و من از دست ایشان به شدت رنجیده ام. ایشان بخاطر حضور در «سنتوری» موفق به اخذ مجوز شدند و فعالیتهای رسمی شان را در کشور آغاز کردند ولی برای پروژه «سنتوری، مرد پائیزی» رقمی که ایشان تقاضا کردند، رقمی بود که دو سه برابر رقم کارگردان فیلم بود و همین باعث شد من خیلی از دست ایشان رنجیده خاطر شوم. ایشان به جای اینکه یک تشکر خشک و خالی از ما بابت فعالیت های رسمی شان داشته باشند اینگونه جواب ما را داد. آقای «بهرام رادان» نماینده رسمی این فیلم بود که از طرف ما با ایشان رسما وارد مذاکره شده است و ظاهرا آقای چاوشی هم رقم عجیبی در حدود 500 میلیون تومان را به «بهرام رادان» گفته است که تنها با این میزان دستمزد حاضر به همکاری در این فیلم هستند.»

محسن چاووشی, سنتوری, مرد پاییزی, بهرام رادان, داریوش, مهرجویی, تهران طهران,
آمار بازدید : 1,002
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500