ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 25 مرداد 1394 - ساعت 22:08:11
چاپ خبر

پیگیری یک شایعه

«دریای لعنتی» بر اساس خاطره کودکی «نرگس جعفری» سروده شده است

چند ماهی از انتشار قطعه «دریای لعنتی» با صدای «علی عبدالمالکی» می گذرد. به تازگی حواشی پیرامون قطعه «دریای لعنتی» و ترانه «نرگس جعفری» شنیده شده است. به همین منظور با ترانه سرا این قطعه گپی کوتاه انجام دادیم تا از صحت مطلب با خبر شویم.

«دریای لعنتی» بر اساس خاطره کودکی «نرگس جعفری» سروده شده است

«نرگس جعفری» ترانه سرا قطعه «دریای لعنتی» در گفت وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: «درياى لعنتى» نام یکی از ترانه های من است که توسط على عبدالمالكى در بهمن ماه ٩٣ منتشر شد. با وجود گذشت چند ماه از انتشار اين آهنگ به تازگى موجى از يك شايعه عجيب به راه افتاده است و می گویند، این قطعه را پسرى كه دوست خود را در دريا از دست داده، به على عبدالمالكى سفارش و بابت آن چهل ميليون تومان نيز پرداخت كرده است. اين شايعه عجيب كه به سرعت، فضای مجازى را فرا گرفت باعث سوالات مكرر مردم از من و خواننده اين اثر شد. اين خبر صحت ندارد و من اين ترانه را با الهام از خاطره ى تلخ اما در نهايت خوبی كه در سالهاى كودكی ام، براى پدرم رخ داده نوشته ام و سپس براى اجرا به على عبدالمالكى واگذار کردم. وی در ادمه گفت: پدر من در سال هایی که من كودك بودم، در دريا غرق شد اما در واپسين لحظات، غريق نجاتى او را پیدا کرد و با انجام عمليات احيا، وى به زندگى بازگشت.
جعفری در ادامه افزود: على عبدالمالكى نيز در صفحه اینستاگرام خود عنوان كرد، تمامى كارهاي او دلى بوده اند و هرگز بابت هيچكدام از آنها پولى بدين صورت دريافت نكرده است. با وجود تمامى این توضيحات موج گسترده اين شايعه در فضا مجازى هنوز ادامه دارد و امیدوارم با انتشار این خبر، این شایعه نیز کم رنگ شود.

دریای لعنتی, نرگس جعفری, علی عبدالمالکی, شایعه,
آمار بازدید : 2,178
تعداد نظرات (1)
?
فاطمه خانی
7 سال و 309 روز و 3 ساعت و 47 دقیقه و 39 ثانیه قبل

خیالم راحت شد

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500