ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - ساعت 12:27:50
چاپ خبر

واكنش آهنگساز «تنهايي ليلا» به اعتراض تهمورس پورناظري

همایون فر: اين اتفاق بدون آگاهي من رخ داده و مسووليتش با تهيه‌كننده است

سريال «تنهايي ليلا» به كارگرداني «محمد حسین لطیفی» از اوايل مرداد ماه از شبكه‌ سوم سيما پخش مي‌شود؛ موسيقي متن این سریال با مضمونی مذهبی، اجتماعی و عاشقانه را «كارن همايون‌فر» ساخته است؛ اين در حالي است كه در همان اوايل پخش اين سريال، مخاطبان متوجه‌ي استفاده از بخش‌هايي از موسيقي اثر «قطره‌هاي باران» با آهنگسازي «تهمورس پورناظري» شدند.

همایون فر: اين اتفاق بدون آگاهي من رخ داده و مسووليتش با تهيه‌كننده است

«عليرضا قرباني» در هر دو اثر به عنوان خواننده حضور دارد. اين مساله با واكنش اين هنرمند مواجه نشد تا اينكه در نشست خبري پيرامون كنسرت خود – تهمورس و ما- وقتي در مقابل سوال خبرگزاري ايسنا در اين خصوص قرار گرفت، استفاده از قطعات آن اثر را بدون اجازه و اطلاعش دانست. او در اين باره گفت:‌ «ساخت موسیقی این سریال به برادرم پیشنهاد شد؛ اما او نپذیرفت تا اينكه چند وقت پیش به خانه دوستم رفته بودم و او به من گفت که آهنگ تو در یک سریال پخش می‌شود. صاحبان اثر اصلا فکر نمی‌کنند که شاید صاحب اثر از محتوا و موضوع سریال راضی نباشد و به راحتی موسیقی را بدون اجازه پخش می‌کنند. اين اتفاق در هيچ كجاي دنيا رخ نمي‌دهد که آهنگ را بردارند و به اسم یک آهنگساز دیگر بر روی موسیقی متن یک سریال بگذارند.»

در اين ميان با مباحث مطرح شده درباره‌ استفاده از موسيقي اين اثر در «تنهايي ليلا»، «كارن همايون‌فر» - آهنگساز- اين مجموعه طي يادداشتي كوتاه، توضيحاتي در اين خصوص ارايه داد و گفت:‌ «در چند قسمت از مجموعه تنهايي ليلا، تهيه‌كننده بي‌مشورت با من به عنوان آهنگساز اثر، قطعات باكلامي را كه ساخته‌ي آقاي پورناظري بوده است، مورد استفاده قرار داده كه به شدت با مخالفت اينجانب روبه‌رو شده و مسوؤليت آن به تمامي با تهيه‌كننده‌‌ است..» او همچنين در ادامه‌ اين يادداشت آورده است:‌ « اينجانب ضمن آنكه حق اعتراض آقاي پورناظري و البته خودم را محفوظ مي‌دانم، نسبت به ادبيات به كار رفته توسط ايشان دلگيرم و اميد دارم موضوع هر چه زودتر روشن شده و ابهامات براي همه‌ ما برطرف شود.»

داستان این سریال دربارهٔ محمد، متولی امامزاده‌ای است که در زلزله خانواده خود را از دست داده است. دختری به نام لیلا که عاشق محمد می‌شود، او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد و ایمان او را محک می‌زند. لیلا دختری است از خانوادهٔ ثروتمند و البته غیرمذهبی و نازپرورده که عشق به محمد کاملاً او را دگرگون می‌سازد و ایمان او را تحکیم می‌کند و با محمد ازدواج می‌کند و صاحب یک فرزند می‌شود اما در نتیجه محمد که بیماری قلبی داشت می‌میرد؛ با این حال لیلا زندگی مذهبی را انتخاب می‌کند و با وجود اصرار خویشاوندانش به زندگی قبلی خود باز نمی‌گردد و به بزرگ کردن فرزندش نزد خانوادهٔ همسرش می‌پردازد.

تنهایی لیلا, کارن همایونفر, تهمورس پورناظری, محمدحسین لطیفی,
آمار بازدید : 1,062
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500