ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 - ساعت 16:42:42
چاپ خبر

معین راهبر: نمی توانستیم آخرین صداهای مرتضی را از مردم دریغ کنیم!

صبح دوشنبه آخرین یادگاری «مرتضی پاشایی» با نام «اسمش عشقه» پس از جنجال های زیادی وارد بازار موسیقی شد. به نظر می رسد که این حواشی هنوز هم حول و محور این آلبوم حضور دارند؛ برخی تصور می کنند که این آلبوم دور از سلیقه ی موسیقایی مرتضی گردآوری شده و برخی دیگر نظرات متفاوتی دارند.

معین راهبر: نمی توانستیم آخرین صداهای مرتضی را از مردم دریغ کنیم!

 
به دنبال این مسائل، «معین راهبر» تنظیم کننده ی آلبوم «اسمش عشقه» درباره ی این آلبوم تشریح کرد: ” اولین و بزرگترین مشکلی که همه ی تنظیم کننده های این آلبوم داشتند، کیفیت صدای خود مرتضی بود، به غیر از چند قطعه بقیه کارها ماکت بوده و در شرایط نامناسبی توسط مرتضی ضبط شده بودند. دوستان عزیزِ من تمام توانایی و  هنرشان را در زمینه ی میکس به کار گرفتند تا این آلبوم به این حد رسیده است. به همین خاطر کم لطفی بعضی دوستان را که میبینم واقعا متعجب می شوم! این موضوع باعث شده است که افرادی که واقعا در جایگاه قضاوت نیستند، تمام زحماتی که برای این آلبوم کشیده شده را زیر سوال ببرند.
ای کاش در شرایطی بودم که یکی از این پروژه ها را باز کنم تا شاهد باشند که از بین هزاران صدای دیگری که ربطی به موسیقی ندارند، ما چطور این وکال ها را ثبت کردیم!
در مورد تنظیم ها:
تمامى تنظیم ها طبق سلیقه ى خود مرتضی انجام شده و از روى اتود هایی که مرتضى به جا گذاشته بود برداشت شده و به تنظیم نهایی رسیده است!
در جواب عزیزانی که می گویند: «چرا این آلبوم منتشر شد؟»
دوستان عزیزم!
این آخرین صداهاى مرتضى بود و با وجود هزاران طرفدار و چشم انتظار، نمی توانستیم این مسئله را دریغ کنیم.
 
و در مورد آهنگ «حالا حالا ها»: قسمت هایی از این قطعه را شما با صدای «مصطفی پاشایی» میشنوید؛ دوستان عزیز این آلبوم پر از آهنگ های زیباست و اگر هدف سوء استفاده بود «مصطفی پاشایی» می توانست کارهای دیگر را بخواند! ما مجبور به این کار بودیم چون وکال این دو قسمت را نداشتیم، ترانه ی کار تغییر کرده بود و مرتضی تغییرات را ضبط نکرده بود. به هیچ عنوان نیز امکان امکان حذف این قطعه وجود نداشت، چون جز کارهای مورد علاقه مرتضی بوده و به همین دلیل تصمیم گرفتیم شبیه ترین صدای موجود را انتخاب کنیم تا بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم.
در نهایت، صحبت ها، سلایق و نظرات همه ی عزیزان برای من و دوستانم قابل احترام است و پیشنهاد من این ست که زیبایی ها را ببینیم، همیشه همه چیز ١٠٠٪ نیست.”

مرتضی پاشایی, آلبوم, اسمش عشقه,معین راهبر
آمار بازدید : 1,182
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500