ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394 - ساعت 18:45:44
چاپ خبر

نوباوه: موافق دخالت نکردن دستگاه های دیگر در وظایف وزارت ارشاد هستم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو برگزاری برخی کنسرت ها توسط دستگاه های قضایی و انتظامی گفت: اگر وزارت ارشاد مسوولیت کامل برگزاری یک کنسرت موسیقی را بپذیرد، من هم موافق دخالت نکردن دیگر دستگاه ها در وظایف این وزارتخانه هستم.

نوباوه: موافق دخالت نکردن دستگاه های دیگر در وظایف وزارت ارشاد هستم

بیژن نوباوه وطن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره ارایه مجوز برگزاری کنسرت ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر وزارت ارشاد به دنبال ارایه مجوزی برای برگزاری کنسرت ها است باید خودش هم مسوولیت رفتارهای صورت گرفته در آن را از آغاز تا پایان برعهده گیرد.
وی ادامه داد: اگر این وزارتخانه تمامی مسوولیت برگزاری کنسرت را برعهده گیرد و در عین حال تمامی شرایط لازم را نیز مهیا کند، کاملا منطقی است که وزارت ارشاد تنها نهاد ناظر بر برگزاری کنسرت ها باشد، چون بر اساس قانون مسوولیت اصلی هم برعهده این وزارتخانه است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: اما وقتی کنسرتی در کشور برگزار می شود و احتمال انجام بزه های اجتماعی در آن دیده می شود، سازمان ها و نهادهای دیگر قانونی به خود اجازه دخالت می دهند و آن کنسرت را لغو می کنند.
وی افزود: اگر بر اساس استانداردها و قانون، وزارت ارشاد به بحث کنسرت ها ورود پیدا کند و مسوولیت کامل برگزاری آن را نیز بپذیرد و در برابر رفتارهای ناهنجاری که شاید در این کنسرت ها اتفاق بیافتد پاسخگو باشد، به نظر من هیچ ایرادی ندارد که مسوول مجوز دادن به کنسرت ها وزارت ارشاد باشد و هیچ دستگاه دیگری در آن دخالت نکند.
در ماه های اخیر، تعدادی از کنسرت های موسیقی با حکم دستگاه قضایی و اجرای نیروی انتظامی در شهرهای مختلف کشور لغو شده است.

بیژن نوباوه وطن, لغو,کنسرت,
آمار بازدید : 961
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500