ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394 - ساعت 19:40:57
چاپ خبر

با مدیریت و نظارت مستقیم «بهروز صفاریان»

استعداد یابی از جوانان علاقمند موسیقی در قالب یک شوی جالب

یک موزیسین قدیمی و با سابقه از آغاز به کار پروژه استعدادیابی گسترده ای در سطح کشور خبر داد.

استعداد یابی از جوانان علاقمند موسیقی در قالب یک شوی جالب

به گزارش «موسیقی ما»، بهروز صفاریان از آغاز به کار پروژه استعدادیابی اش در حوزه موسیقی و خوانندگی خبر داد و در توضیح هدف گذاری بلند این مجموعه در گفت و گو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: « این جریان برای کشف افراد با استعداد در حوزه موسیقی و خوانندگی است. بسیاری از جوانان علاقمند به موسیقی هستند که به دلایل محتلف اعم از نبود امکانات و عدم پرداختن رسانه ها و دیگر محدودیت ها نمی توانند هنرشان را عمومی کنند و استعدادشان را نشان دهند. این برنامه برای حمایت از آنهاست. قرار است بستری مهیا شود که در آن استعدادهایی که توان ارائه دادن توانایی هایشان را ندارند، کشف و پردازش شوند.»

صفاریان در ادامه از حمایت از مستعدهای این عرصه گفت «جریان حاضر قرار نیست صرفا برای معرفی این قبیل چهره ها وارد گود شود و قرار است پس از شناسایی و معرفی استعدادهای بکر، از آنها برای تولید و انتشار آثارشان حمایت هایی را هم انجام دهد و اسپانسرها و تهیه کننده های مختلف در این پروژه نقشی فعال خواهند داشت.» او درباره داوران و سایر همکارانش در این برنامه نیز گفت: «خود من و آقای جلال مشفق در راس این پروژه هستیم و در مقاطع مختلف از چهره های موسیقی اعم از آهنگساز و خواننده و ترانه سرا استفاده خواهیم کرد. همچنین نگاه ویژه ای به حضور کارگردانان صحنه و «صحنه شناس» ها داریم که قرار است از زاویه ای جدید به بحث اجرای زنده چهره های حاضر توجه داشته باشند.»

این پروژه در حال تکمیل مراحل پیش تولید آن است و قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

همچنین به گزارش موسیقی ما، طی سال‌های اخیر به دفعات اعلام شده که قرار است چنین مسابقاتی در داخل کشور برگزار شود. پروژه‌هایی هم بعضاً آغاز شدند از جمله برنامه «هزارصدا» به مدیریت آرش نصیری که یکی دو سالی است در تهران برگزار می شود و توانسته با جذب داوران خوشنام امیدی در دل خوانندگان جوان به وجود بیاورد.

بهروز صفاریان,مسابقه خوانندگی
آمار بازدید : 1,108
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500